|
Hej Jan kig lidt på denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6623 |
Hej Rene, jeg takker for linket, jeg har kontakt til Henrik , ogsaa en aftale med ham, men mangler stadig mere plads.
Mvh. Jan
Debat
|
Hej Rene, jeg takker for linket, jeg har kontakt til Henrik , ogsaa en aftale med ham, men mangler stadig mere plads. Mvh. Jan |
|
Er det kun plads du mangler - eller skal du bruge en butik Jeg har et lager uden for randers hvor du kan lege plads pr m3 du bruger hvis det kunne have interesse? |
|
Hej Flyttemanden, det lyder da fornuftigt, men lige et sporgsmaal, hvor ligger det udenfor Randers. Jeg har pt. ingen bil saa det kan vaere lidt sveret for mig at komme rundt i provinsen saa det var derfor jeg sogte lokalet lidt mere centralt paa nord, men mange opgaver (nogle kalder det problemer) kan da loses.Mvh. Jan |
|
Du kan få pladser i spendrup som det nærmeste - hivs du selv henter og bringer (Hornbæk er også en mulighed) Der er også muligheder i Rønde (Et stykke væk - Godt nok) Dette lager er ved at blive etablere nu Men her bliver der mulighed for udbringning og afhentning til fordelaktige priser Da jeg nylig er ved at starte Rønde - lageret op og gerne vil have det fyldt op hurtigst muligt Kan der jo laves nogle gode aftaler - Men om de er gode nok ved jeg ikke - men den bil du mangler har vi jo... |
|
Jeg kikker efter et mindre lokale gerne som forretning evt. i kaelder eller lignende da jeg bliver i akut plads mangel naar mine vare kommer til DK. Da jeg bor i nordbyen vil det vaere at foretraekke men anden beliggenhed kan ogsaa bruges. Stand er underordnet da jeg selv kan renovere med mere. Kik i gemmeren om der ikke lige skulle ligge et par M2 jeg kan leje. Mvh. Jan Sorensen |
|
|
|
Hej Jan. Jeg synes du skal kontakte mig vedr plads så kan vi finde ud af noget. Der er lidt flere m2 end jeg lige regnede med til lager så vi kan jo finde ud af hvor stort dit behov er og så se om ikke det kan lade sig gøre at finde en plads til dig. Mvh Henrik Poulsen hpejendom@gmail.com 28 68 64 89 |