Prøv og sammenlign med prisen i Sverige, måske kan det betale sig (afhængigt af hvor du bor). Klik ind på Billigtisverige.dk
I Sverige er det lovbestemt at alle skal køre med vinterdæk og det betyder at omsætningen på vinterdæk er meget større i Sverige og at konkurrencen er større. Så prisen er oftes bedre i Sverige.
Jeg har personligt aldrig kunne finde vinterdæk til mine egne biler billigere i Danmark. Men jeg må jo indrømme at jeg heller ikke kører i Fiesta *GG*
hej igen det vælter ind til mig med spørgsmål om vinterdæk - tak for det.
Jeg er ikke plus medlem, og kan ikke se hvad der står i disse mails, så send mig venligst en e mail på victorhelleberg@c.dk eller ring på 6168 0133 så er det meget lettere at afdække behov og ønsker.
Jeg har en hjemmeside fra Mediadirekt. Praler ikke af den men har en ny på plads i løbet af 3-4 uger.
Årets store test af vinterdæk kaster lys over vejen til de bedste dæk. Umiddelbart ligner alle dæk hinanden, men testresultaterne vidner om store forskelle, der i værste fald kan betyde liv eller død. Læs testen, før du køber nye dæk.
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk
MEN jeg har et nyt sæt alufælge med helt nye dæk...
NYE DÆK/fælge med vinterdæk, 225 x 45 x 17 De har være påmonteret en´enkelt gang. Centermål fra hul til hul er 70 mm. - 5 huls. Dæk er Sunny 94V XL og har koster kr. 860,- stk.Ialt 3440,- + fælgepris. - der medfølger ikke bolte. De har som sagt kun rullet max 1,5 km. (købt til BMW 520 årg. 96 som jeg ikke har længere).