Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International SMS Gateway

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er medejer af et international boligwebsite for unge & studerende, som på længere sigt ønsker at kunne udsende hhv. emails og SMS''er til vores medlemmer, på internationalt plan, dog primært indenfor EU. Email delen kører allerede, men mit spørgsmål går på SMS delen: Grundlæggende skal det fungere således, at medlemmer opgraderer deres konto med X antal SMS notifikationer, imod betaling. Hver gang det pågældende medlem får et match på sin profil, eller bliver kontaktet af andre medlemmer, modtages der således en direkte SMS notifikation. Er der nogle herinde der har erfaringer med sådanne SMS gateways, og evt. kan anbefale nogle forskellige firmaer og løsninger? Jeg har pt. set på ClickaTell, men der er sikkert flere der tilbyder noget tilsvarende.

De bedste hilsner,

Kasper

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:54
Virksomheden jeg arbejder i ved siden af iværksætteriet benytter Unwire (www.unwire.dk) til SMS''er til danske, svenske, norske og tyske brugere. De er meget kompetente og hjælpsomme - priserne aner jeg dog intet om. :)
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:16
Er det alle europæiske lande som du gerne vil sende til på engang eller starter du med nogle få lande?

Jeg kan muligvis hjælpe dig men det kommer an på hvilke lande vi snakker om ?

Amino hilsner

Torben

Tilmeldt 13. Mar 06
Skrevet kl. 00:02
Tak for svar.

Det er en forudsætning, at alle lande i Europa er dækket - og meget gerne alle lande i verden, da vi ellers afskærer os fra en del kunder.

/Kasper

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 07:03
Okay, så må jeg melde fra men men der tidligere er nævnt skal du nok have fat i fx. Unwire (www.unwire.dk) eller SMS A/S (www.smsas.com) som begge to er en af de største mobiludbydere i dk.

Hvilke priser de køre med ved jeg ikke, men det er da vær at prøve at give dem et ring.

/Torben

PS: hvis du skal have fat i SMS a/s kan jeg varmt anbefale dig at ringe til dem i stedet for at maile til dem...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:30
Er der nogen der har erfaring med Clickatell? Eller ved hvordan det er skruet sammen?

Jeg kunne godt være interesseret i deres 2-vejs løsning, men jeg kan ikke helt se om jeg i Danmark skal betale udenlandstakst hvis jeg sender en SMS fra min mobiltelefon til Clickatell gatewayen. Nogen der har erfaring med det?

mvh Carsten

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 14:03
Kender desværre kun deres en-vejs løsning. Den fungerer fint.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Skrevet kl. 14:48
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:55

Jeg har p.t. aftale med sms gateway, der dækker Europa, og det meste af verdenen. Og jeg har også adgang til anden udbyder, der dækker Europa. Typisk vil der være et set up fee og monthly fee for keyword/licens  for hvert land. Derudover deles sms revenue med mobil operatørerne, der kan variere fra land til land, samt evt. sms gateway.

Måske har du allerede fundet en løsning. Hvis ikke vil jeg gerne høre nærmere.

Hilsen

Ricard

Tilmeldt 13. Mar 06
Skrevet kl. 15:06
hej richard,

tak for svar - jeg er stadig interesseret i at vide mere. hvad hedder firmaet du har erfaring med?

mange hilsner

kasper

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)