Hej Jeg sælger lige pt ud af mine domæner. hvis nogen af disse har intresse så giv da et bud. (ingen af dem er i den høje prisklasse) fashiontrends.dk = laver en side om mode shoppingindex.dk = index over danske netbutikker studentdating.dk = dating side for studerende porschedesign.dk = ?? watchshopping.eu = urshop/urportal mhosting.dk = webhosting e-safty.com = internationalt e-mærke onsale.dk = tilbuds side macstuff.dk = mac ting applestuff.dk = apple ting ipotstuff.dk = ipot ting |
udsalg af domæner.
- 1
Held og lykke med salget. |
Ja du har ret, 4 af dem gør, men sidden hvornår har det forhindret folk at bruge den slags.. se f.eks. denne side http://www.macstuff.nl/ |
Til de friske kan det lige nævnes, at stavet korrekt (med D og ikke med T) er domænet ledigt ![]() mvh Carsten |
shit,, det havde jeg ikke lagt mærke til før, altså at det var stavet forkert... damn.. jeg mener bestemt jeg gav det rigtige navn til buydomains salgsmand. nå skidt pyt.. Pris for ipotstuff.dk er lig med 50 kr. :-D (kan bruges til at lave en side om ting man skal bruge for at kunne ryge pot ) :-S |
|
som i alle er ved at finde ud af, er dette skod domæner.. hehe.. derfor de sælges.. disse domæner vil nok kun få trafikken for dem som ikke kan stave. dog kunne e-safty muligvis markedsføres til at blive mere end bare en stavefejl. |