|
Hej Alle aminoer..
Jeg er en fyr/FamillieFar på 26 fra det fynske. Jeg har længe gået med en ide om at "sælge" noget-starte egen virksomhed men ikke vidst med hvad indtil videre. Nu har jeg besluttet mig for at springe ud i det og søger derfor en tøj leverandør som eventuelt kan levere tøj til en rimelig pris hvor risikoen ikke er for stor ( hvis du-i forstår hva jeg mener ). Mit tøj salg skal foregå fra Hjemmeside, da jeg til dagligt har et arbejde, Endnu. :-) Jeg er nok lidt af en nybegynder, så i må bære over med mig hvis jeg stiller et par dumme spørgsmål hen ad vejen. Men som skrevet så er min plan at starte mindre tøjsalg via WWW, som kan klares fra hjemmet. Har undersøgt lidt om div hjemmesider, hvor man kan leje en "salgsside", men synes det kan være lidt af en jungle, derfor søger jeg også nogen der evt. kan råde mig lidt i forhold til det.. Så hvis nogen har nogen råd-hjælp i forhold til de to ting, så vil jeg meget gerne høre fra jer.. MVH Dennis :-) |
Tøj er et ret bredt ord... Mærkevarer eller noname? Hvis mærker hvilken slags osv?
Du skal være velkommen til at smide n PB så må vi se om vi evt kan hjælpe dig...
Bliv gratis medlem