Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting med statestik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg skal til at opdatere min hjemmeside (bruger et template jeg har fundet som hjælp til design) og vil i den forbindelse også gerne have mulighed for at lave noget statestik så jeg kan tilpasse indholdet på hjemmesiden. Jeg skal vide hvilke del af hjemmesiden de besøgende besøger, hvor meget tid de bruger på den enkelte side og hvilke links de klikker på. Er det muligt?? Jeg mener det er muligt med scannet, men er der nogen der kender til andre alternativer??

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:16
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:55
Har stort set alle hostingfirmaer ikke statistik idag? Selv de helt billige som webhosting.dk og lign. kører med de store statistik systemer.

Så tror mere det er et spørgsmål om at finde en troværdig host, og her kunne netmedia bestemt være et oplagt valg.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:59

Dato: 20-09-2006 09:15:48 Forfatter: netMedia.dk Hej Morten.

Til vores Webhoteller er der omfattende statistik, hvor du kan se alle de oplysnigsninger du efterlyser herover.

http://www.netmedia.dk/produkter/web-og-mail-hosting/web--og-mail-hoteller.aspx

...og der er selvfølgelig 25% rabat til alle Aminoer

Du kan jo se om det er noget for dig, har du ? kan du bare slå på tråden 46907810.

Christian. Jeg kastede lige et kig på dit link og opdagede, at "vis liste" linker til http://www.netmedia.dk/produkter/web-og-mail-hosting/aspphp-komponenter.aspx som ikke findes. Bare lige til information.

Som svar på Mortens spørgsmål vil jeg sige, at der også findes mange gratis scripts, som kan vise dig de oplysninger du har brug for. Jeg kan dog ikke lige anbefale nogen så længe jeg ikke ved hvilket sprog din hjemmeside bliver lavet i 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:32
Dato: 20-09-2006 10:59:25
Forfatter: Michael V. Svendsen

Christian. Jeg kastede lige et kig på dit link og opdagede, at ''vis liste'' linker til http://www.netmedia.dk/produkter/web-og-mail-hosting/aspphp-komponenter.aspx som ikke findes. Bare lige til information.

Som svar på Mortens spørgsmål vil jeg sige, at der også findes mange gratis scripts, som kan vise dig de oplysninger du har brug for. Jeg kan dog ikke lige anbefale nogen så længe jeg ikke ved hvilket sprog din hjemmeside bliver lavet i

Hej Michael - super tak for hint - det er rettet nu.

....og så skal det da lige nævnes at vi udelukkende kører med Windows servere, og ikke længere tilbyder PHP/Linux servere.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:34
Dato: 20-09-2006 11:31:41 Forfatter: netMedia.dk

Hej Michael - super tak for hint - det er rettet nu.

....og så skal det da lige nævnes at vi udelukkende kører med Windows servere, og ikke længere tilbyder PHP/Linux servere.

Tænkte nok det var der hunden lå begravet for linket til asp komponenterne fungerer jo glimrende .

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:43
Hej Alle

Tak for Jeres indput. Jeg sætter pris på Jeres tilbud, men jeg synes det er en uoverskuelig jungle når man intet kendskab har til hosting etc. Hvordan vurderer man kvaliteten af det firma man vælger?? Er det noget med at man ser på hvor store de er?? Det hjælper ikke med alle de tekniske termer om software, hardware kapacitet etc. Det er alt for teknisk for mig *g*

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:06
Hostingmarkedet er generelt lidt af en jungle.

Man kommer langt med personlige anbefalinger fra venner og bekendte samt sin sunde fornuft.
Pris og kvalitet/service kan ofte have en sammenhæng, f.eks. skal du ikke forvente den vilde personlige kontakt eller support på de billigeste produkter, da timeløn stadigvæk er en af de tungeste poster på arbejdsmarkedet.

Og ellers kan man altid grave lidt i virksomhedens oplysninger, virksomhedens alder - Og så skader det jo aldrig at gribe knoglen og ringe rundt og forhøre sig ad om hvad de kan levere, og til hvilken pris. (De billigste kan man så sikkert ikke engang finde et telefonnummer til, jeg tænker her på dem med webhoteller helt ned til 10-50 kroner om året.)
Selvom de ting nu ofte fremgår af hjemmesiden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hej WideEyes,
syntes lige at du skulle læse et rigtig fornuftigt indlæg om statestik.

Blog skribenten her http://clausen.wordpress.com/ har en god artikel som jeg selv har benyttet og det virker rigtigt godt. Et af de features som er gode er at man kan navigerer i samme trails som besøgende og se statestik i mange forskellige perspektiver. Den artikel som er specielt informativ er "Google Analytics - Det totale overblik over trafik på dit site".

Besøg hans blog og søg på analytics så finder du vej ud af junglen ganske gratis :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 19:17
Hej,

Jeg vil også klart anbefale Google Analytics. Det er gratis, omfattende og bare et fantastisk værktøj.

Ps: opret en konto hos google.dk og du kan derefter tilmelde dig
Analytics. Læs lidt litteratur på nettet om hvordan man finder rundt
derinde (det er ikke så svært)

Hilsen

Sørensen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)