Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smart-regnskab.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

JEg er ved at starte virksomhed og skal have et godt og nemt og helst også billigt regnsskabssystem.

 

JEg er faldet over smart-regnskab.dk er der nogle der har erfaring med det eller måske nogle andre? Gerne med priser:)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landry,

Jeg bruger selv e-moms.dk til 99,00 pr. månede. Det er webbaseret, god support, og det kan det det skal på en dejlig brugervenig måde.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Men igen, det kommer selvfølgelig an på hvad du har af krav og forvetninger. Mine var blot at jeg skulle kunne se hvad jeg solgte af timer / seo , lave et moms regnskab, og have nogenlunde styr på udgifterne. Jeg har ikke særlig mange bilag pr. månede.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Smart regnskab og kan kun anbefale det :) Det er både billigt og nemt :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan smart-regnskab.dk lave monsregnskab?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, ved mig udregner den også moms hvert kvartal :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gentage hvad jeg har skrevet i andre tråde. Selv turde jeg ikke binde af med det og ville uden tvivl kikke på Saldi og E-moms først, hvis jeg var i markedet for et regnskabsprogram i den størrelsesorden.

Hvorfor så ikke prøve kræfter med Smart Regnskab?

  • Først og fremmest savner jeg muligheden for selv at kunne prøve kræfter med programmet hands on inden et køb. Den mulighed findes ikke. Du kan købe programmet uden fortrydelsesret, hvis du vil prøve det.
  • En servicefunktion baseret på e-mails og uden angivelse af evt. supporttelefon vil jeg savne. Hvis jeg sidder med et problem, vil jeg have adgang til support.
  • Der er ingen indikation af hvem der står bag det faglige setup på SmartRegnskab. Jeg ved hvem der der har oprindeligt har udviklet det, men ikke hvem det er solgt til. På intet sted fremgår det af hjemmesiden , hvem der er faglig bagstopper på SmartRegnskab eller i det tale en linie omkring personkredsen.
  • Ingen steder på siden står der et CVR-nr. Ej heller hvem du handler med?
  • Firmaet står angivet som Smart Regskab (Findes ikke i CVR) med adresse i Hellerup og domænenavnet ejet af et inkassofirma i Værløse.

Et regnskab er en vigtig del af en virksomhed og enhver må gøre op med sig selv hvor stor en risiko man er indstillet på at ville løbe med sit regnskab.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik Krogh.

Har du prøvet e-moms?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Har du prøvet e-moms?

JA (ellers ville jeg aldrig pege på det som en mulighed)

Henrik

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gælder lidt om at finde et program som man kan blive fortrolig med. Virksomhedens data er kritisk, til at forstå sin egen virksomhed, og kunne navigere i markedet. Er det for kompliceret, får man ikke overblikket, er det for overfladisk, får man ikke nok tal at forholde sig til.

Det er lidt en temperamentssag først, derefter hvad man rent regnskabsteknisk har brug for. Om man selv kan lave det i excel, eller man vil over i SAP/navision, eller et sted derimellem.

Men prøv dig frem og se hvad der passer til dit firma. De fleste systemer giver dig 14 dage gratis.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)