Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til et professionelt image? Skræddersyede jakkesæt til det Danske erhvervsliv

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Udseende og Image spiller en betydelig rolle når man vil skille sig ud i det Danske erhvervsliv.

Især i en tid hvor kunderne og de store ordrer ikke hænger på træerne. Har i tænkt på hvad der skal til for at give netop jeres virksomhed det nødvendige forspring? Har i tænkt over hvordan i vil fremstå overfor jeres nuværende og mulige kunder?

Vi tilbyder jer en super løsning med skræddersyede jakkesæt og skjorter der udstråler kvalitet og professionalisme, og som giver jer præcis hvad der skal til for et nyt og forbedret image.

Vi tilbyder jer en pakkeløsning med 2 skræddersyede jakkesæt og 4 skræddersyede skjorter. I vælger selv farve, mønstre, kvaliteter, snit og stil. Og med mulighed for brodering af initaler sikrer i jer et unikt produkt som skiller sig ud fra mængden.

Prisen pr. Pakke er kun 3495 excl. Moms!

Vi sørger for at tage mål af jer og jeres ansatte. I får hver tildelt en profil på vores hjemmeside, så i altid kan gå ind og bestille en ny pakke med jeres personlige mål, hurtigt og bekvemt.

Vi smider et personligt memberscard med i prisen, så i kan gå ned hos udvalgte renserier og skræddere, og få op til 50% rabat på rens og reperationer.

Selve betalingen kan køres ind over de ansattes løn, betales af virksomheden som firmabeklædning, eller køres helt uden om virksomheden, som et tilbud til jeres ansatte som privatpersoner.

Skriv eller ring til os for mere information omkring vores produkter og jeres muligheder!

Mvh Ambiente

Mail: salg@qualitysuitsyou.com

Tlf: +45 40 96 67 34

Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:48

Jeres side virker ikke ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:59

I kan umuligt sælge skræddersyet jakkesæt til den pris... Om de så blev lavet i Østen, så ville den pris ik være mulig!!!

Det i tilbyder er ik skræddersyet jakkesæt, men konfektions jakkesæt!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:11

Jeg syntes også det lyder ekstremt billigt.

Det sidste jakkesæt jeg købte blev skræddersyet af en lokal Afghaner i Kandahar Provinsen for 140$, det er lige før i kan konkurrere med et af verdens fattigste lande :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det siger sig selv, at kunderne ikke har mulighed for at prøve tøjet flere gange inden det færdige produkt bliver leveret, til disse priser.

Samtidig er det heller ikke den samme fagmand der står for produktet igennem hele forløbet.

Men faktum er at vi leverer en pakke, og en service, som er så meget mere end made-to-measure.

Alle kunder bliver omhyggeligt opmålt, og får en grundig introduktion til de muligheder som vi tilbyder, hvorefter kunden træffer sine valg i form af farve, mønstre, kvalitet, snit osv.

Derefter får vi produceret kundes ordre, samtidig med at vi gør kunden opmærksom på at han må forvente en fitting af det færdige produkt. I nogle tilfælde vil det ikke være nødvendigt, men det er 100% op til kunden. Vi betaler selvfølgelig de omkostninger der måtte være forbundet med denne fitting.

Efterfølgende tilbyder vi services som "genbestilling ved tryk på en knap, ud fra de fittede mål", "Renseriaftaler", "skrædderaftaler" og evt. invitation til genopmåling hvis dette bliver nødvendigt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ambiente:

Det siger sig selv, at kunderne ikke har mulighed for at prøve tøjet flere gange inden det færdige produkt bliver leveret, til disse priser.

Samtidig er det heller ikke den samme fagmand der står for produktet igennem hele forløbet.

Ergo sælger du et produkt, men levere et andet. Du siger jo tydeligt at det ik er Skræddersyet med tilhørende kvalitet, men derimod konfektions jakkesæt. Hvorfor så love evt kunder skræddersyet jakkesæt?

Ambiente:

Men faktum er at vi leverer en pakke, og en service, som er så meget mere end made-to-measure.

Alle kunder bliver omhyggeligt opmålt, og får en grundig introduktion til de muligheder som vi tilbyder, hvorefter kunden træffer sine valg i form af farve, mønstre, kvalitet, snit osv.

Derefter får vi produceret kundes ordre, samtidig med at vi gør kunden opmærksom på at han må forvente en fitting af det færdige produkt. I nogle tilfælde vil det ikke være nødvendigt, men det er 100% op til kunden. Vi betaler selvfølgelig de omkostninger der måtte være forbundet med denne fitting.

Efterfølgende tilbyder vi services som "genbestilling ved tryk på en knap, ud fra de fittede mål", "Renseriaftaler", "skrædderaftaler" og evt. invitation til genopmåling hvis dette bliver nødvendigt.

Men det gør det stadigvæk ik til et skræddersyet jakkesæt. Om du så tillægger 700 services, så bliver det ik skræddersyet med den dertil hørende kvalitet og omhyggelighed.

Fordi du tager et Samsung Panel og putter en kasse rundt om, så bliver det jo heller ik til et B&O fjernsyn, selvom panelet er det samme. Skræddersyet er en super kvalitet, og håndarbejde. Ordet "skræddersyet" bliver bare altid misbrugt af folk der sælger alt andet end det de lover... Og så til priser som fortæller det ik er skræddersyet.

Iøvrigt så hænger i vel på den... Hvis du lover 2 x skræddersyet jakkesæt + 4 skræddersyet skjorter til den pris, men levere konfektionsprodukter, så har kunden sådan set ik fået det vedkommende bestilte... Har I tænkt over det? For det kan blive en UTROLIG dyr fornøjelse at levere det som I egentlig lover kunderne...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:09

Jeg vil nu ikke sige at det er umuligt!!

På min første tur til Thailand (for en del år siden efterhånden) fik jeg syet tre jakkesæt af en skrædder som også kom til Danmark en gang om året. Jeg fik efterfølgende syet et par jakkesæt over et par år (typisk 2 hvert år) hver gang han kom til Danmark.

Den pakke han solgte kostede netop omkring de 3500 for to jakkesæt, to skjorter og to tilfældige grimme silkeslips (kan ikke huske om der kom ekstra bukser med i det tilbud). 

Prisen var dog lidt afhængig stof kvaliteten og et par af gangene er jeg sluppet med omkring små 4000 fordi jeg ville have noget bedre stofkvalitet (men så er det også super fedt). Prisen inkluderede så også at det hele blev sendt til Danmark fra Thailand. Der var på et tidspunkt noget i pressen om at disse pakker blev opsnappet af Skat og fortoldet, men jeg er aldrig sluppet med mere end den betalte pris.

Skræderen jeg brugte den gang (for mange år tilbage) var: http://www.narry.com Jeg har dog siden brugt flere andre skræddere (hvor også andre er kommet forbi Danmark på samme måde). 

Sidste år betalte jeg mellem 800-1200 kroner per jakkesæt i Thailand (stofkvalitet var det afgørende for prisen). Så der er da bestemt plads til en fortjeneste ved at sælge det i Danmark (jeg går udfra at man kan gøre det billigere hvis man køber mere end et par stykker af gangen som jeg gør som privatperson).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:52

Hvad med at kalde det for "specialsyet" i stedet for skræddersyet.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:41

Rasmus Lindgren:

Jeg vil nu ikke sige at det er umuligt!!

På min første tur til Thailand (for en del år siden efterhånden) fik jeg syet tre jakkesæt af en skrædder som også kom til Danmark en gang om året. Jeg fik efterfølgende syet et par jakkesæt over et par år (typisk 2 hvert år) hver gang han kom til Danmark.

Den pakke han solgte kostede netop omkring de 3500 for to jakkesæt, to skjorter og to tilfældige grimme silkeslips (kan ikke huske om der kom ekstra bukser med i det tilbud). 

Det er fint vi lige får endnu et eksempel på konfektions jakkesæt, men de har altså intet med skræddersyet at gøre...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:15

Fashion-Seller:
Det er fint vi lige får endnu et eksempel på konfektions jakkesæt, men de har altså intet med skræddersyet at gøre...

Så må vi vist lige få fat i en definition. Jeg er en høj ranglet computer nørd og ligner en konfirmand hvis jeg får et jakkesæt på der er bare nogenlunde indenfor normal størrelse. Jeg vælger også selv alt fra stof, snit osv over til hvilken type stof og farve jeg vil have på indersiden af jakken.

Konfektionsjakkesæt lyder for mig som noget der er revet ned fra en stang og syet til. Det ville slet ikke være muligt i mit tilfælde.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)