Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalendere i lækkert italiensk design

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører i øjeblikket et tilbud på  CIAK kalendere for 2007. Kalenderne er i lækkert italiensk design med omslag af blødt læder. De fås i to størrelser og fem forskellige farver. Se tilbudet på Meljo.dk

Der er gratis levering til Aminoer, der ønsker at benytte sig af tilbudet. Vælg blot ”Amino tilbud ” som forsendelsemåde og skriv dit brugernavn i beskedfeltet, inden ordren bekræftes, så sættes leveringgebyret automatisk til 0,- kr.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 13:51
Hvor tænder man den henne og er der strømforsyning med?
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 19:36
Dato: 19-09-2006 12:06:02 Forfatter:Jens Christensen Jeg kører i øjeblikket et tilbud på  CIAK kalendere for 2007. Kalenderne er i lækkert italiensk design med omslag af blødt læder. De fås i to størrelser og fem forskellige farver. Se tilbudet på Meljo.dkDer er gratis levering til Aminoer, der ønsker at benytte sig af tilbudet. Vælg blot ”Amino tilbud ” som forsendelsemåde og skriv dit brugernavn i beskedfeltet, inden ordren bekræftes, så sættes leveringgebyret automatisk til 0,- kr.

Kære Jens,

Lidt synd at du ikke har vist dem opslået, således at det er muligt at se størrelsen af kalenderskrivefeltet - kan du gøre det?

Vi køber normalt samme størrelser med blødt, lækkert sort læder og magnetknap til 20-30 kr stykket - men vis indholdet i dine kalendere - så kan det da være at vi ændrer mening, eller at andre kan fristes.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 5. May 06
Skrevet kl. 22:02

Til Kim

Kald mig bare gammeldags, men der er da noget fedt ved en "rigtig" kalender. Om ikke andet, er denne her flot at se på. Hiv den frem i et hvilket som helst klasse- eller bestyrelseslokale, og du vil få et kompliment for din gode smag ...

Til Lars C

Du kan se skrivefeltet på billedet nedenfor (de to størrelser er henholdsvis 9x13cm og 12x17cm pr side). Ellers henviser jeg til min webshop, hvor du finder alle produktdetaljer (klik på "Flere oplysninger ..."): Meljo.dk

Se også den flotte flashpræsentation.

Hvis du tænker på at købe et større antal kalendere til firmagave e.lign. kan jeg muligvis give dig lidt yderligere rabat, men priser som den, du nævner, hverkan kan eller vil jeg konkurrere med. Der er tale om et ekslusivt mærkevare produkt, og jeg er i forvejen meget langt nede i pris (prøv at google "CIAK" og sammenlign  mine priser med de udenlandske forhandlere på nettet).

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 16:28
Dato: 19-09-2006 22:01:57 Forfatter: Jens Christensen

Til Kim

Kald mig bare gammeldags, men der er da noget fedt ved en ''rigtig'' kalender. Om ikke andet, er denne her flot at se på. Hiv den frem i et hvilket som helst klasse- eller bestyrelseslokale, og du vil få et kompliment for din gode smag ...

Til Lars C

Du kan se skrivefeltet på billedet nedenfor (de to størrelser er henholdsvis 9x13cm og 12x17cm pr side). Ellers henviser jeg til min webshop, hvor du finder alle produktdetaljer (klik på ''Flere oplysninger ...''): Meljo.dk

Se også den flotte flashpræsentation.

Hvis du tænker på at købe et større antal kalendere til firmagave e.lign. kan jeg muligvis give dig lidt yderligere rabat, men priser som den, du nævner, hverkan kan eller vil jeg konkurrere med. Der er tale om et ekslusivt mærkevare produkt, og jeg er i forvejen meget langt nede i pris (prøv at google ''CIAK'' og sammenlign  mine priser med de udenlandske forhandlere på nettet).

Kære Jens,

Ja der er ihvertfald god plads til at indføje diverse info hver dag. Måske du vil uddybe dit produkts egenskaber i forhold til nedenstående spørgsmål?

Hvor tyk er dine to forskellige størrelser kalendere?

Har du erfaringer med hvor længe elastikken holder?
Er teksten international - eller rent dansk?
Kan man købe refill kalendere hos dig?

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 5. May 06
Skrevet kl. 16:07

Hej Lars

Tak for din interesse. Jeg kan forstå på det hele, at du overveje at købe et større antal kalendere af mig. I så fald er jeg parat til at give dig et rigtig godt tilbud. Send evt. en PM

Og nu til dine spørgsmål.

CIAK kalenderen er en international kalender med alle internationale helligdage. Ugedage og måneder står på italiensk, engelsk, fransk, tysk og spansk. Der er en hel side i kalenderen pr. dag.

Siderne er limet fast og der således ikke tale om et refillsystem. Elastikket (CIAK har i øvrigt patent på denne lukkemekanisme) holder fint i hele kalendernes levetid og mere til. Jeg har selv brugt kalenderen i nogle år og har været meget tilfreds med kvaliteten af den.

Kalenderne fås som sagt to størrelser:

9x13 cm - tykkelse ca. 1,8 cm
12x17 cm - tykkelse ca. 2 cm

Siderne er 70 g elfenbenshvidt papir og omslaget af ægte læder.

Se også produktbeskivelsen i min web shop: Meljo.dk

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 20:35
Dato: 25-09-2006 16:07:10 Forfatter: Jens Christensen

Hej Lars

Tak for din interesse. Jeg kan forstå på det hele, at du overveje at købe et større antal kalendere af mig. I så fald er jeg parat til at give dig et rigtig godt tilbud. Send evt. en PM

CIAK kalenderen er en international kalender med alle internationale helligdage. Ugedage og måneder står på italiensk, engelsk, fransk, tysk og spansk. Der er en hel side i kalenderen pr. dag.

Siderne er limet fast og der således ikke tale om et refillsystem. Elastikket (CIAK har i øvrigt patent på denne lukkemekanisme) holder fint i hele kalendernes levetid og mere til. Jeg har selv brugt kalenderen i nogle år og har været meget tilfreds med kvaliteten af den.

Kære Jens,

Tak for din respons.

Det er et spændende produkt du har. Er det muligt at sætte sit personlige præg på produktet via tryk af logo eller lignende på forsiden?

Er der en penneholder i kalenderen samt plads til visitkort etc på indersiden af omslag?

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 5. May 06
Skrevet kl. 19:26

CIAK Kalender 2007 - Køb online på Meljo.dk - Gratis levering til AMINOER

Hej Lars

Det glæder mig, at du kan lide kalenderne. CIAK produkterne er meget populære i Tyskland og Italien, men er først lige kommet til Danmark.

Det er desværre ikke muligt at præge kalenderne, og der er heller ikke visitkortholder i dem. Kalenderne udmærker sig netop ved deres enkelthed i både design og funktionalitet.

Har du i øvrigt set flashpræsentationen på Meljo.dk? Jeg tror den vil kunne give dig svar på mange af dine spøgsmål.

Med venlig hilsen
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 00:03
Dato: 27-09-2006 20:35:05 Forfatter: Lars C
Dato: 25-09-2006 16:07:10 Forfatter: Jens Christensen

Hej Lars

Kære Jens,

Tak for din respons.

Det er et spændende produkt du har. Er det muligt at sætte sit personlige præg på produktet via tryk af logo eller lignende på forsiden?

Er der en penneholder i kalenderen samt plads til visitkort etc på indersiden af omslag?

Med venlig hilsen

Lars C

Selvfølgelig kan man det.

Der findes et par firmaeri DK, som kan brænde dit logo, navn eller lign. i kalenderen med en laser.

Send mig en PM, så skal jeg finde det firma, der er nærmest dig.

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:18
Hej Jens,

Så har jeg lige fået min kalender, og man kan jo næsten ikke vente til man skal i gang med 2007 aftalerne :-) Super lækker kalender...

Kæresten er også vild med kalenderen, så jeg må nok lægge endnu en ordre...

God weekend.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)