Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger flere kunder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. For at være ærlig fra start, så har jeg rigtig mange kunder inden for vinduespudsning. Jeg vil nu prøve at give den en skalle for at få flere kunder inden for rengøring og ejendomsservice, ind i virksomheden. Så har du en virksomhed i Nordsjælland, vil jeg gerne give et fornuftigt bud på rengøring/ejendomsservice af din virksomhed. Se evt www.johnnybnielsen.dk 

Mvh Johnny B Nielsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:15

Hej Johnny

Ikke for at være negativ..............

Jeg tror desværre al din snak om ærlighed, får lige nøjagtig den modsatte effekt!
Jeg begyndte straks at tænke - plejer du ikke at være det?

I mine øjne er alle ærlige indtil det modsatte er bevist.

.....og så blev det jo negativt alligevel - got the point? 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 20:51

Hej cpufan. Du har sikkert ret. Jeg kan kun håbe på at eventuelle kommende kunder kan se jeg er ærlig. Læste et tidligere indlæg, hvor et rengøringsfirma, havde sagt til sin kunde at de var to timer om den opgave de fik fire timers betaling for! (Det var fast rengøring.) Det var nok derfor jeg skrev som jeg gjorde. Smile

Mvh Johnny B Nielsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er jo noget snavs - medmindre de er 2 på i 2 timer, og fakturerer 1x4 ;)

Men hvis kunden er tilfreds med ydelsen i fht betalingen, er det i realiteten ligegyldigt om det tager ½ eller 12 timer.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 07:59

De var bestemt ikke tilfredse! Jeg kan desværre ikke finde det, men det var skrevet her inde på amino.

Mvh Johnny B Nielsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:15

Hvis du vil have lidt mere troværdighed ... så skift dit profilbillede ud.

Af med jakkesættet, på med kedeldragten og en gulvskruppe over nakken. Så tror vi på dig :p

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 12:06

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvis du vil have lidt mere troværdighed ... så skift dit profilbillede ud.

Af med jakkesættet, på med kedeldragten og en gulvskruppe over nakken. Så tror vi på dig :p

Jeg vil opfordre dig til at se billedet på min hjemmeside www.johnnybnielsen. Wink

Mvh Johnny B Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:27

Giv nu manden en chance - selv med lyserødt slips kan han da godt være troværdigWink.

Jeg er sådan set enige med I andre i, at man snart er ved at brække sig over diverse salgstaler over hvor ærlig og troværdig man som leverandør er.

Faktisk er jeg selv i NØJAGTIG samme situation som Johnny. Jeg har nemlig også selv et rengøringsfirma!! SÅ derfor mener jeg godt jeg kan tillde mig at være lidt mere provokerende Big Smile.

Jeg har været ude ved flere kunder som efter jeg har fået kontrakten i hus, har fortalt mig at de brugte en hel pakke lommetørklæder, når de læste de tonstykke tilbud, som de havde fået fra mange rengøringsfirmaer. Der var beskrevet alt om deres værdigrundlag, deres miljø, deres personale osv. osv. og at de kunne alt, endnu bedre end alle andre osv. Det ville ingen ende tage.

I udgangspunktet tror jeg at de fleste normalt tænkende virksomhedsejere / beslutningstagere godt kan gennemskue en masse fine ord. Men derimod hvis den person de har møde med virker troværdig i sin person og opførelse og det samtidig viser sig at de efterfølgende også leverer et stykke seriøst arbejde, hvor pris og kvalitet hænger sammen - ja så tror jeg ikke nødvendigvis man behøver lange forklaringer osv.

Jeg så fra en helt anden branche en reklame: "Salgstalen kender du, så den dropper vi, og går direkte til fakta".

Nå - blot lige et par tanker og erfaringer fra en ligesindet. Og forøvrigt tropper jeg også op i - om ikke lyserødt silps - så i hvert fald pænt tøj, når jeg er på besøg hos en kunde. Vi skal væk fra at rengøring er et lavstatus job og til at vi som rengøringsfolk godt må vise at vi er stolte af vores håndværk (Som det faktisk godt i visse tilfælde kan være), og derved hæve os lidt op og ikke altid kun rende rundt i en rød chauffør pilot jakke med sort teddybearfor og hvide afskallede bogstaver på ryggenSurprise.

Hvis andre får det sidste afsnit galt i halsen, kan I blot læse det som en intern opmuntring til Johnny og mig selv Big Smile

God dag til jer alle

Birger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)