Hej alle aminoer! Jeg har længe fulgt med på sidelinien og har endelige taget springet. Samtidig en stor tak til Martin, for at have stablet et forum på benene, så vi alle kan se, at vi har ligesindede. Man kan til tider godt komme i tvivl. ![]() Dette vil formentligt mest interessere web- og butiksindehavere. Mit ærinde med at skrive mit først indlæg, er at jeg har fået eneforhandlingsret i Danmark på en gave, der ikke er set før. I den forbindelse hører jeg gerne fra aminoer som kan se en sjov idé i at have produktet i eget sortiment. Selve gaven er en uåbnet østers, med sterling sølvkæde og et hjerte-formet vedhæng i en flot gaveæske. I østersen, som du selv åbner, ligger en ønskeperle (6-7 mm.) som du finder og placerer i vedhænget. Ingen af perlerne er ens eller berørt af mennesker. Det er altså en gave som ikke kun giver et minde, men også en oplevelse - og velegner sig til alle slags lejligheder. Perlens naturlige nuance har en betydning ifølge græsk historie, som kan ses på medfølgende farveskala. På den måde får du et personligt smykke. Hvis du vil vide mere kan jeg sende billeder og mere info på e-mail. Jeg håber I tager godt imod mit første indlæg. ![]() Mvh. Jesper |
Har du webbutik el. forretning?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Der har været en del henvendelser på priser mv. og derfor er det kun på sin plads at jeg giver svar på tiltale. ![]() I kan læse og se mere om gaveideen på: Mvh. Jesper |
Jeg håber så sandelig ikke dette er indkøbspriser, for til den pris, kan jeg indkøbe 6 sølvkæder med vedhæng. men hvis det er udsalg kunne det være intressant . |
|
|
Så er den der, bliver spændende at se hvordan kunderne tager i mod det. Kæresten kan godt lide ideen. ![]() |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)