Hej
Uanset om du vil fremstille et produkt eller du ønsker at importere færdige varer fra Kina, kan jeg hjælpe med at reducere omkostningerne og øge profitten.
.Jeg er meget fortrolig med situationen i Kina og det kinesiske marked, og det er utrolig vigtigt for de danske selskaber, som skal handle med Kina.
Jeg født i Kina ,men jeg har boet i Danmark i ca. 10 år og har arbejdet i 2 store danske firmaer, hvor jeg har været ansvarlig for en række produkter i alle faser. Jeg har fundet fabrikker, fået fremstillet test-produkter, afgivet ordrer, og fået sat varerne i produktion. Desuden har jeg varetaget kvalitetsstyring og transport og er ofte fløjet til Kina for at mødes med samarbejdspartnere og løse de store spørgsmål.
Vil I have flere oplysninger eller er I interesseret i et samarbejde med mig, kan jeg kontaktes på e-mail: mariaw68@yahoo.dk
Maria |
Hej Maria
Jeg har netop startet et indkøber-koncept, hvor jeg finder leverandører´gratis for virksomheder - gratis fordi leverandøren skal betale en provision for det salg, som jeg skaffer for ham/hende. I den forbindelse søger jeg danskere med stor erfaring med handel i udlandet og som er villig til at indgå et sådan samarbejde.
Interesseret? Skriv til mig på fokus@mail.tele.dk eller ring på 61 28 83 84 engang i eftermiddag.
Mvh.
Michael Kousgaard