Lidt kedelige indlæg. At du syntes det er irriterende, at der ikke er plads i bussen, er der ikke meget spændende ved at læse. Skriv noget mere hver gang og tænk mere over hvad - så tror jeg flere vil læse din blog.
Lidt kedelige indlæg. At du syntes det er irriterende, at der ikke er plads i bussen, er der ikke meget spændende ved at læse. Skriv noget mere hver gang og tænk mere over hvad - så tror jeg flere vil læse din blog.
Det er en personlig blog.
Og jeg skriver mest om noget der lige falder mig ind.
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Det er også helt fint, men du spurgte om vi gad at kigge på den og komme med vores mening ;o)
For at en blog skal være god, skal den jo have interesse for andre end dig selv....
Jack
Det er rigtigt.
Men fordi at I 2 mener at den er kedelig, så behøver alle andre ikke syntes den er kedelig. - Altså den kan godt have interesse for andre alligevel. Det kan være der er nogen der syntes det er sjovt, og kan relatere til det jeg skriver. Men det kan være at I er den forkert målgruppe og spørge - am I right?
- Men tak fordi I kommer med jeres mening. - Det var jo nemlig det jeg efterspurgte
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Jeg synes for det første at din side er rigtig flot. For det andet, er indlægene kedelige. For at blogs skal være interessante skal bloggeren have noget velovervejet på hjerte, eller måske have viden indenfor et specielt område. Indlægene skal være godt skrevet, og gerne med en personlig stil. Jeg synes at dine indlæg er meget "gennemsnitlige" og ok kedelige. Du kommer ikke med nogen pointer man kan tænke over eller noget "aha" oplevelser" (klamt udtryk, btw).