Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk layout af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer med grafisk forstand.

Mit firma er ved at lave en hjemmeside. Hostingfirma og selve strukturen er på plads, men vi mangler en der kan lave det grafiske layout, finde billeder etc etc.

Firmaet har 34 ansatte. Vi bor i Lyngby, så du må meget gerne bo i nærheden. Selve hjemmesiden henvender sig til unge mellem 12 og 25 år samt til forældre/voksne.

Du skal have prøvet det før og du skal kunne henvise til hjemmesider, du har haft det grafiske/layoutmæsige ansvar for. Layoutet skal kradse lidt i den normale standard, men ikke være en ulæselig farvelade. Hjemmesiden er en ren info hjemmeside og der kan være op til ca. 50 undersider.

Pris for opgaven forhandles, når jeg har set nogle referencer og efter et evt. møde. Der kan stilles kontor til rådighed i perioden.  

Ring evt. på 5126 5005 på hverdage mellem 8.30 og 16.00, men send gerne ref. her på Amino.

Opgaven skal være færdig 1. december 2009.  

Vh, Steen

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:25

Hej

Kan jeg få et navn på jeres virksomhed, send mig en mail på mecci@live.dk

Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 09:18

Hej Arlo,

Jeg kan se på flere af dine indlæg her på Amino, at du tilbyder dine services i mange forskellige retninger - en slags multikunstner. Det jeg er ude efter, at en person/firma, der ved noget om grafisk layout af en hjemmeside, er målrettet og dedikeret til dette fag.
Du er stadig velkommen, men vis mig gerne nogle reference her i tråden.

Bedste hilsner

/Steen 

Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:44

Hej Steen.

Interessant opgave, som vi naturligvis gerne vil være jer behjælpelige med. Jeg kommer fra Convince Interactive a/s i Århus, og vi arbejder blandt meget andet med webdesign og konstruktion af websites.

Vi arbejder bl.a. for følgende brands: Weber-Stephen Nordic, Altibox Danmark, Just-Eat.dk, og Happii.

Nu ved jeg ikke hvilken branche din virksomhed tilhører, men vi har nok også en referece der. :)

Du er meget velkommen til at skrive til mig eller gi' mig et kald på 2860 1692. Når du har fortalt lidt om hvad du er ude efter, kan jeg gi' dig et estimat eller tilbud på opgaven.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:03

Hej Steen,

Jeg er sikker på at jeg kan hjælpe jer med opgaven - omend at vi desværre ikke ligger centralt til jeres kontor.

Men ikke desto mindre vil jeg gerne ligge min vej forbi jeres virksomhed, så vi få en snak om hvordan vi sikrer at designet passer til jeres målgruppe - og flytter konvertering.

Du kan læse mere om os her:

www.danskwebinnovation.dk

Jeg vil også tage mig glæden af at ringe til dig.

Mvh Henrik

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:27
Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 22:12

Hej, Steen.

Du er også meget velkommen til at tage et kig på vores referencer her. Vi er et mindre webbureau som arbejder med hjemmesider til dagligt og er både kreativt tænkende og forstår teknikken.

Hvis I ønsker en lidt anderledes side, kan vi sikkert finde ud af det, men det kræver nok et møde for at kende jeres behov :) Vi har kontor i Taastrup, men kan også komme til jer såfremt I er interesserede i vores ydelser.

Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 22:39

Jeg kigger på alle referencer, der bliver sendt. Regner med at udvælge et par stykker til et møde inden for 14 dage.

Firmaet som er et selvstændigt selskab ejes af Gentofte, Gladsaxe, Herlev og Lyngby-Taarbæk kommuner, hvis det kan give lidt sikkerhed om seriøsiteten. Virksomheden hedder UU Nord og er 5 år gammel og det mest effektive af slagsen inden for vores branche, hvilket i høj grad skyldes, at vi stadig har iværksætter og pionerånden i virksomhedskulturen.   

/Steen

Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:50

Så kan jeg da som supplerende bemærkning indskyde, at vi netop er ved at lægge sidste hånd på et nyt design til Fredensborg Kommunes website

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:36

Hej Steen
Spændende opgave - den vil vi naturligvis gerne byde ind på. BrowseBird er et mindre webbureau, der har lavet hjemmesider for store navne - men også små firmaer med store ideer. Du kan se et udvalg af designs her.

Jeg har tidligere været ansat i UU-København, hvor jeg var webmaster for en række projekter. Jeg kender derfor i detaljer til UU centrenes historik, målgruppe og deres behov.

Du kan læse mere om os her: www.browsebird.dk

Jeg giver dig et ring på mandag.

Med venlig hilsen

Claus | BrowseBird

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)