Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står med et prudukt som skal sælges, det er et virkelig godt produkt og jeg er en idemager med drive i men sælge det kan jeg ikke, hvis nogen er intereseret smid en mail ,, Det kan også blive aktuelt med en investor hvis  i er intereseret så smid en mail  preben3d@gmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:20

Hvis du forventer seriøse svar på dit indlæg skulle du nok vælge en mere sigende overskrift end blot "hej".

Derudover kunne det være hensigtmæssigt hvis du kommer lidt mere ind på hvad det rent faktisk er for et produkt du står og skal have solgt.

Ellers er min opfattelse ganske enkelt at du spilder vores tid med ligegyldigheder, og det gavner jo hverken din sag, eller Amino som helhed.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:39

Ja duhar nok ret.'Jeg kontakter dig imorgen kl 8.00 så kan jeg jo fortælle dig om projektet hvis det er ok...?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:42

preben mortenwold:

Ja duhar nok ret.'Jeg kontakter dig imorgen kl 8.00 så kan jeg jo fortælle dig om projektet hvis det er ok...?

Wow ... det kan man kalde at misforstå en besked :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 14:43

Det er der nu ingen grund til, mit indlæg var ment for at hjælpe dig til at få det optimale ud af dit indlæg her på Amino og for måske at hjælpe dig til at få lidt respons på det.

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:53

Konceptet ligger for såvidt inden for de løsninger du har beskrevet i din profil med hostet løsning, simpel brugerflede, men jen jeg skrev jo også fordi jeg ikke er super god til det her ikke for at blive nedværdiget

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 15:12

preben mortenwold:

Konceptet ligger for såvidt inden for de løsninger du har beskrevet i din profil med hostet løsning, simpel brugerflede, men jen jeg skrev jo også fordi jeg ikke er super god til det her ikke for at blive nedværdiget

Du skal være velkommen til at sende mig et investeringsprospekt på dit projekt / produkt, men hvis ikke alt det indledende arbejde er gjort og prospektet er gennemarbejdet behøver du ikke sende det til mig.

Det vil i så fald bare være spild af vores begges tid, og det er der jo ingen grund til Smile

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 15:58

Du kan vel bruge fra 8.00-8.10 mandag morgen så vi kan snakke om det...? jeg spilder ikke tiden konceptet er godt men jeg kan ikke sælge det...Så må du fortælle hvad der skal til jeg er helt blank..Jeg får ideer og nu er programøren igang så skal det sælges...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 17:59

preben mortenwold:

Du kan vel bruge fra 8.00-8.10 mandag morgen så vi kan snakke om det...? jeg spilder ikke tiden konceptet er godt men jeg kan ikke sælge det...Så må du fortælle hvad der skal til jeg er helt blank..Jeg får ideer og nu er programøren igang så skal det sælges...

Når du selv skriver at du er helt blank er det efter min bedste opfattelse at få styr på hvad det egentligt er du har gang i, inden du belemrer andre med det Smile

Har du dit budget for første år på plads?

Har du din markedsføringsplan- og budget på plads?

Har du styr på det marked du er på vej ind på, og hvem er dine nærmeste konkurrenter?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 18:44

Der er en konkurrent og de når os ikke til sokkerholderne!

Kæmpe martked!

Msrkedføringsplan det bliver din opgave at hjælpe med!

V'budget har jeg styr på

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)