Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjovt markedsføring!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Sammen med 2 venner har jeg en underholdningsside. Nu er sagen den at vi jo gerne vil tilbyde vores bruger noget der er sjovt og nyt, så derfor er vi altid på udkig efter sjove film, billeder, spil, flash og andet sjovt, som vi må ligge op på vores side.

Så hvis I har nogle sjove film, billeder eller lignede, så send dem til os, og så sørger jeg for at det kommer op på vores side, hvis de altså passer til vores publikum. Om det er en reklame for jer, gør ikke noget bare det er sjovt.

Hvis I arbejder med ansvaret for markedsføring for andre så er I også velkommen til at sende os deres sjove film og ligende, bare vi ikke bryder noget med copyright.

Nå ja, alt hvad der er sjovt kan I sende til os, enten kan i bruge <b>Indsend data</b> funktionen ellers kan I finde min mail under <b>kontakt</b>

Med venlig hilsen

Kenneth

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjov samling af billeder

Hvor har du fået billederne fra? Kan se at mange af dem er ophavsbeskyttede, så hvis ikke der er styr på rettgihederne kan du løbe ind i problemer når du videresælger dem via mobil (kedelig erfaring fra lignende projekt).

Held og lykke med siden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)