Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, integreret kassesystem og Navision

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en komplet løsning til min mands kommende firma.....

Det betyder at der skal designes en Webshop med integreret kassesystem, kassesystem ( helst med hele udstyr, touchscreen, kasse, scanner osv. ) og hvor at den også kan tilkobles til navision....

Er der nogen der kender en der kunne levere den type løsning, har forhørt lidt, fik en pris på 55000 kr. + 1500 kr. service om måneden, synes lige at det lyder dyrt men om der var evt. en alternativ?

Vil være meget glad for noget hjælp her ;-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:54

Prisen lyder meget fornuftigt når I også skal have kassesystem, webshop, navision og integrationer. Jeg ville umiddelbart skyde på en anelse mere.

Hvis det kun er webshoppen kan vi tilbyde en professionel en af slagsen til 9.995,- (http://getashop.dk)

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:00

chicababes:
Er der nogen der kender en der kunne levere den type løsning, har forhørt lidt, fik en pris på 55000 kr. + 1500 kr. service om måneden, synes lige at det lyder dyrt men om der var evt. en alternativ?

Med de behov du beskriver. Så er prisen vist helt ok. - Jeg vil nærmest kalde den billig.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 08:50

Det ville hjælpe lidt at vide om din pris allerede indeholder hardware (touchscreen, kasse osv).

Hvis prisen også indeholder licens selve Navision løsningen - ja så vil jeg faktisk sige at det er en rigtig billig løsning.

Skal du have nogen til at designe/lave en webshop så er dette nok den billigste del, men tag hensyn til at mange web designer INTET aner om den praktiske del vedr. at integrere shoppen med Navision. Dette kan hvis din løsning skal være online integreret (hvilket klart anbefales hvis du også har en "fysisk" butik ved siden af webshoppen) blive en ret komplex og dyr løsning.

Tilmeldt 17. Sep 07
Skrevet kl. 08:56

Det hele er inkluderet

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:05

Nu findes der mange former for integrationer, og mange forståelser for hvornår ting faktisk er integreret.

Som Erik skriver, så vil Navision integrationen nok være den dyreste post når man ser på den samlede opgave.

Hvilken hardware får du nøjagtigt med?

Giv evt. et ring på 31 24 44 44, jeg kan gøre det billigere, men det bliver ikke vildt billigere

Jimmy

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:06

Hej Chicababes,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Vi kan tilbyde at lave selve webshoppen og så integrerer hardwaren i samarbejde med en af vores danske partnere.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:04

Erik P. Ernst:
Skal du have nogen til at designe/lave en webshop så er dette nok den billigste del, men tag hensyn til at mange web designer INTET aner om den praktiske del vedr. at integrere shoppen med Navision. Dette kan hvis din løsning skal være online integreret (hvilket klart anbefales hvis du også har en "fysisk" butik ved siden af webshoppen) blive en ret komplex og dyr løsning.

Er ret sikker på de kunder jeg har sat en Navision Financials/Attain Webshop op for i sin tid. Har været ret bevidste om licenseringen af blot Microsoftprodukterne der var forbundet med sådan en n-tier arkitektur for at lave en "live" Navision Webshop. Der er fuldt interegreret.

@Indosoft.

- Er vild med din Copy'n'paste tekst... ;-)

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 21:27

Nils, intet personligt, som jeg kan se du også har noteret dig, så er der mange herinde der blot de ser ordet "webshop" (har de også sat en Amino plus søgning op? Wink), så kommer deres standard "tilbud" og bare kontakt mig. Det er for min skyld fint nok. Personligt gør jeg mig ikke de store forhåbninger om at finde mange kunder herinde. Det er de færreste iværksættere der starter en ny virksomhed op på en Navision platform fra day one. Jeg håber blot at kunne hjælpe lidt med det jeg er god til, når jeg har fået hjælp på så mange andre områder af Amino selv.

Men en fuldt online integreret webshop op imod Dynamics NAV (som det jo hedder idag), er ikke noget jeg personligt ville give tilbud på til under 100 timer, hvis jeg først skulle bygge integrationen. Lagt de fleste webshops kan dog nøjes med en simpel integration, hvor man blot periodisk udveksler filer indeholdende lager opdateringer og ordrer osv. Og dette kan gøres for et meget lille beløb (i Navision verdenen).

Tilmeldt 17. Sep 07
Skrevet kl. 21:43

Hej Erik

nu er det sådan at min mand skal åbne en hårdehvidevarer butik men en webshop tilknyttede og er derfor meget vigtigt at det hele er integreret så han både kan styre webshoppen og butikken både lageret og kassen. Vil du mene at det er unødvendige med denne løsning at der er en alternativ billigere måde at gøre det på?

Det skal nemlig både indholde kasse hardware med touchscreen, kasse og scanner.....

Hvis du kender til billigere alternativ vil jeg meget gerne høre nærmere om det ;-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)