vi har tidligere brugt nogle af brand2brands annoncer, bl.a. i nyhedsbreve, uden mærkbar forskel. Hvorfor ForbrugerLogen? - Er der basis for bedre indtægt med dem? |
optimering af nyhedsbrevsindtægter
|
Men jeg kunne stadig godt bruge dine tal for dine Adpeppers mail, dem kunne jeg godt blive lidt klogere af... |
> Jeg bruger ForbrugerLogen i forbindelse med co-signups på et af mine nyhedsbreve og jeg tror den giver mere end Adpeppers tilbudsmail, lad os kalde det begrundet mistanke ;-) Men jeg kunne stadig godt bruge dine tal for dine Adpeppers mail, dem kunne jeg godt blive lidt klogere af... vil tro snittet har ligget på 5000,- /mrd på det seneste. hvilke/t nyhedsbrev/e er det? og hvad er dit indtægtssnit kontra brugervolumen? Du kan selvf. også bare skrive pm, hvis du foretrækker det |
Tak for det. Det giver ca. 8 øre pr. bruger pr. måned. Det er ikke muligt at lave en sammenligning når vi ikke ved hvor mange af dine brugere som er aktive, det er selvfølgelig et helt essentielt tal. Jeg sender dig en PM med nogle tal, som kan hjælpe dig med at træffe en beslutning. Men jeg vil stadig anbefale ForbrugerLogen på baggrund af dine tal. Mht. til Adlink, så er de ikke noget for mig. Jeg bruger lang tid på at optimere præcise reklamer, og sidst jeg talte med dem for ca. et halvt år siden, var det ikke muligt at plukke bestemte reklamer ud af deres portefølje. Når man alligevel bruger meget tid på optimering, kan det ikke betale sig at outsource al sin reklameplads til én partner. Men dermed ikke sagt, at de ikke kan være gode for dem, som ikke vil bruge tid på optimering, det ved jeg ikke, for jeg bruger dem som sagt ikke. |