Jeg skal have trykt 1200-1500 A5 brochurer, og vil høre, hvem herinde der kan gøre det billigst. Vi er en lille biks, som egentlig er non-kommercielle (indtil videre), så derfor er vi nødt til at være omkostningsbevidste.
Her kommer et opdrag på opgaven: - A5 brochuren har fire sider, dvs. at det i realiteten bare er et stykke foldet A4. - Brochuren skal være i farver. - Du skal kunne sætte brochuren op efter instrukser fra mig. - Jeg leverer al tekst og billeder til brug i brochuren, og læser også selv korrektur. - Leveringstid 3-4 uger fra nu, men ikke afgørende. - Jeg bor i Midtjylland så det kunne være praktisk, hvis du ikke bor i København. Men heller ikke en showstopper dette punkt.
Glæder mig til at se jer gå i (pris)krig med opgaven.
Dem har jeg faktisk også selv brugt en enkelt gang, hvor de i Iværksætteren annoncerede med 50 % rabat for abonnenter af bladet. Men det tilbud er vist slut, og andre kan måske gøre det billigere.
Jeg tror faktisk ikke der er så mange andre der kan gøre det billigere end Lasertryk (jeg har ikke aktier i virksomheden, men har benyttet dem af flere omgange).
Lasertryk er faktisk ikke specialt billige når man medregner deres gebyre og høje fragtomkostninger. Kvaliteten er absolut ikke imponerende og kunde service er et ord de ikke kender!!
Tjek evt vores site: www.scanimex.dk vi laver alt muligt og til gode priser. Bemærk vores 24 timers service, maskinerne er aldrig slukket og vi svarer på telefonen døgnet rundt.