Hejsa
Jeg overvejer pt. at flytte min Scannet shopløsning til Dandomain, som jeg godt kan se er fuldt lidt mere med tiden. Efter sigende skulle den også være bedre SEO mæssigt. Mit spørgsmål er så - er Dandomain shoppen bedre SEO mæssigt "out-of-the-box" eller KAN de bare give bedre Google placeringer end en Scannet shop hvis man gør alle de rigtige ting? Altså, er den bare teoretisk bedre til SEO? Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen succeshistorier ved en Scannet->Dandomain migrering. Var det et kæmpe arbejde? Hvem fik du til at udføre opgaven? Pris? Gevinst i søgemaskinerne? Er det muligt at lave 301 redirects på de gamle Scannet URL'er, sådan at man ikke har en masse døde links indexeret derude? (eller har jeg misforstået det? Bruger man kun 301 redirects når man også skifter domænenavn, hvilket jeg ikke har planer om) Mvh Søren
|
Søren V. Larsen:Bruger man kun 301 redirects når man også skifter domænenavn, hvilket jeg ikke har planer om)
Hej Søren
Du skal bruge 301 redirects hver gang en indekseret URL ikke længere er tilgængelig uanset om det er på et gammelt eller eksisterende domæne.
URL'er som har indgående links fra eksterne websites skal 301 redirectes i al evighed.
Mvh Jesper Jørgensen