Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger analysearbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i øjeblikket i gang med at undersøge forskellige forretningsmuligheder. Altså hvad der er spændende for mig at arbejde med.

Jeg har lavet mødebooking for analysefirmaet Fact Factory. Her fik jeg lavet et par møder til direktøren, Henrik Johan Nielsen, som er tidligere international analysechef hos JYSK.

For mig handler det om at finde ud af hvad jeg synes der er sjovt at arbejde med. Det var lærerigt at ringe ud til de her større virksomheder i Randers, men nu vil jeg også gerne prøve noget andet.

Det der nok er mest spændende for mig er, hvordan jeg kan hjælpe andre virksomheder. Et samarbejde. I foråret lavede jeg en kundetilfredshedsanalyse for Damatech Huset i forbindelse med et praktikophold, som markedsføringsøkonom. Denne måde at arbejde på passer mig rigtig godt. Derfor vil jeg gerne arbejde med flere opgaver af den type.

Hvis du går med tanker om hvordan du kan lære dine kunder bedre at kende, gennem analyse, så tag kontakt til mig. Måske kan jeg hjælpe dig med din opgave.

Analysen kunne fx omhandle:

Kunde tilfredshed/kunde loyalitet

·         Hvad synes kunden om din virksomhed

·         Hvor tilfredse er de med det din virksomhed leverer

·         Hvor sandsynligt er det de vil handle ved dig igen

·         Vil de anbefale din virksomhed til andre

Kendskabsgrad

·         Har potentielle kunder hørt om din virksomhed

·         Hvad synes de om din virksomhed

·         Hvad skal din virksomhed gøre for at kunden køber hos dig i stedet for konkurrenten

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)