Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er igang med at starte siden www.SkiNet.dk. Den er ca klar om en måned.

Jeg har fået at vide at jeg allerede nu kan begynde at kontakte mulige annoncørere til siden. Jeg har også fået at vide at det er en god ide at starte med at finde fx 15 annoncørere som får en bannerreklame ½ år gratis på siden.

Nu skal jeg så til at lave en plan over hvilke firmaer jeg skal kontakte. Hvilke skal tilbydes en gratis plads? Hvad jeg skal fokusere på, hvad der er bedre ved min side end andre osv.

Jeg er ikke god telefonisk, så jeg regner med at sende et brev til de forskellige firmaer.

Men jeg har aldrig ansøgt/tilbudt lignende før, så jeg aner ikke hvordan man skal skrive den slags breve for at opnå den bedst mulige effekt.

Findes der nogle guider på nettet, som hjælper med hvad der skal skrives i brevet osv. Ligesom man kan finde hjælp til at skrive forretningsplan.

Eller er der nogen herinde der har en masse erfaring, som vil hjælpe?

På forhånd tak

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:50
Hej Lasse

En af mine kunder kunne klart være interesseret... men så længe de ikke kan se et kvalitets-site og får realistiske besøgstal fra dig, så ville de kun blive irriterede over at få en henvendelse på nuværende tidspunkt.
Det tror jeg gælder en hvilken som helst anden du vil henvende dig til.

Rækkefølgen af dine aktiviteter er altså HELT afgørende for at få success hos annoncørene.

Du skal vise, at du kan, så skal de nok komme, hvis prisen er rigtig ;o)

Har du en gang henvendt dig og fået nej, så er det meget sværere at komme ind i varmen senere.

Derfor bør du få ovennævnte på plads før du overhovedet tænker på at finde annoncører.

Mvh,

Christian

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 22:03
Okay. Jeg får mange forskellige svar. Nogen mener godt jeg kan begynde nu, andre mener jeg skal vente! Men kan godt se hvad du mener..
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:04
Jeg er helt enig med Christian.

Det er vigtigt at du har et produkt du kan vise dine annoncører inden/når du kontakter dem.

Find en 10-15  virksomheder som har relation til skisport, det kan være firmaer der laver eller sælger ski, eller andet skiudstyr, samt rejsebureauer der sælger skirejser osv. og lav så et brev hvor du kort fortæller om dit ski site, og hvad din ambition er med det, og hvad du kan tilbyde dem (altså hvad de som annoncører får ud af det), og send dem ud når sitet er klar og oppe at køre.

Jeg kan ikke give dig en mere udførlig guide til at skrive et brev, men sørg for at det ser proffesionelt og seriøst ud, og forbered dig på at du selv skal følge op på dem, evt. telefonisk.

God fornøjelse og held og lykke.

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 22:45
Okay.

Jamen så venter jeg til jeg har noget konkret at vise dem.

I mellem tiden kan jeg øve mig at snakke i telefon. Det er ikke min stærke side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)