Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til udvikling af hjemmesider søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en person som er:

• bosiddende i Skanderborg eller omegn.
  • god til at lave hjemmesider, søgeoptimering mv.
  • interesseret i at indgå i et samarbejde omkring udvikling af diverse hjemmesider
  • interesseret i 50/50 ejerskab

Jeg er selv stærk indenfor økonomi, salg og administration.

Såfremt du er interesseret vil jeg gerne have du sender mig en PM, idet jeg ikke vil til at diskutere setup mv. i dette forum.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 15:58

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dit koncept går ud på, men jeg syntes du skal genoverveje om 50% af ejerskabet ikke er alt for meget til webdesigneren? Det kan godt være at han laver rigtig meget arbejde i starten, men når hjemmesiden er kommet op at køre vil det nok være dig der kommer til at lave det meste af arbejdet? Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:03

Jacob Leander Christensen:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dit koncept går ud på, men jeg syntes du skal genoverveje om 50% af ejerskabet ikke er alt for meget til webdesigneren? Det kan godt være at han laver rigtig meget arbejde i starten, men når hjemmesiden er kommet op at køre vil det nok være dig der kommer til at lave det meste af arbejdet? Smile

Hej Jacob

Ja, det kan du selvfølgelig godt have ret i. Det hele afhænger dog også af om det er den rette person,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

Jeg er måske manden, du har brug for. Bosat i Århus, billig i drift - og med kompetencerne i orden !

Send mig en mail på adressen mail@simontoerring.dk og lad os snakke om det :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)