Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor sælger jeg brugte auping senge

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Har I nogle gode forslag til hvor man får solgt et par brugte Auping-senge - udover DBA??

Jeg tænker om der er nogen af Jer, der kender til fx. møbelhandlere som tager brugte varer ind?

De bedste hilsner

Rikke

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:42

Hej Rikke

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig videre men måske et link til hvad en Auping.seng er ville være til hjælp for andre.

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 09:46

aaah, ok - den havde jeg ikke selv lige tænkt. Tusind tak skal du haveBig Smile

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:59

Hej Rikke

Da der er tale om abslutkvalitetsvare (tidligere Auping & Hästenssælger), skal du påregne at det er svært at sælge dem, medmindre du skrivere at de er nyere...  Dem så går efter auping - sigter efter kvalitet og har derefter sat det i mod den lidt anden prisende - og vil således næppe købe brugt.

De som ikke sætter så stort et beløb af til sengekøb (køb billigt og smid ud), sætter sig næsten aldrig ind i hvad kvaliteten nødvendigvis er. Så skriv LUKSUSseng...

Håber du får solgt det, men vil helt klart sætte en lille fotoanonce i JP eller lokalavisen.

Hilsen MP

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 10:15

ja, jeg har også tænkt på at lave en annonce.

Sengene er nyere...de er kun 1½ år gamle. Så jeg er sikker på, det ikke bliver noget problem at sælge dem. Det er bare super svært lige at finde den rigtige kanal....da sådan noget som dba osv. primært er noget billigere senge...og jo dermed en lidt anden målgruppe.

Men jeg har også tidligere hørt om at autoriserede forhandlere tager brugte varer ind - af fx. Hæstens. Derfor tænkte jeg at nogen kendte til demStick out tongue

/Rikke

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:27

JEg tvivler på at nogen forhandlere tager brugt ind - og slet ikke Hästens. Forhandlere kun give en yderst yderst minimal pris. Tænk på at de ( i de fleste tilfælde ) skal afhente sengen, stille den op i butikken til afprøvning og derefter nedtage den for at køre ud til kunden med den... Du bliver ikke tilfreds med prisen.

Lav en billed og sæt den her på siden til kvalitetsbevidste - Amin¨´er

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 11:35

hmm...det kan godt være du har ret.

Jeg må være kreativBig Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07

Hej Rikkepigen.

Jeg har netop startet en ny markedsplads med køb og salg af nye og brugte varer.

Du er meget velkommen til at ligge en helt GRATIS annonce ind på den

www.opretgratis.dk

Glæder mig til at se din annonce ;-)

Mikkel

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:35

prøv evt. Roxy antik på frederiksberg, de sælger brugte designmøbler, måske disse kan gå i denne kategori. Derudiver sælges der vidst også en del af dette i JP.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:42
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)