|
<a class="lille2" title="kontorhotel i København" href="http://www.turbino.dk" target="_blank"><font color="#696969">kontorhotel i København</font></a> mail: info@turbino.dk |
Kontorhotel i København.. der er er 2 ledige pladser tilbage på Havnegade 39 !!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
|
er slet ikke til at finde på den hjemmeside - som faktisk er forbavsende lidt oplysende (imho) /Jakob |
Hurtig bemærkning... Automatisk konvertering ti llink virker kun i Internet Explorer - ikke i Firefox. Bruger man Firefox laver editoren ikke automatisk URL''er om til links. Man skal i stedet bruge link-knappen i editoren. ...bare lige til info ![]() |
|
dvs 7.000 dkk for 2 pesoner...med alt inkl (-: Internet 10MB fiber telefonpasning telefon abb, rengøring varme el vand oooosssssvvvvvvvv |
Så skift til IE (nu starter jeg sikkert en mindre krig) |
Næ ![]() ..og stop nu det religionspjat med browser mig her, browser mig der. ![]() Bruger selv begge dele (de løsninger vi laver skal virke 100% på både Mozilla og IE), så lidt tilfældigt om jeg havner på Amino med IE eller FF. Bruger Firefox, da der er en række plugins der er helt fantastiske til webudvikling, ellers er jeg som sådan ligeglad med om det er den ene eller den anden. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem

(nu starter jeg sikkert en mindre krig)