Kære Aminoer Fortsat god aften.. |
Lige for at ingen misforstår, så er det 1.500 visninger + 500 = 2.000 visninger ekstra, og ikke kun 1.500 :)
Det skal lige være helt klart :)
Kære Aminoer Fortsat god aften.. |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Lige for at ingen misforstår, så er det 1.500 visninger + 500 = 2.000 visninger ekstra, og ikke kun 1.500 :) |
Også lige: |
Tvivler på du får dem solgt :) Syntes du skulle bruge tiden på at udvikle siden helt, og tilføje mere indhold inden sådan noget salg blev aktuelt :) Set fra en købers side, så tænker jeg, hvorfor give 20 kroner for 1000 visninger, når jeg kan købe dem for 2kr på facebook :) Hvis du derimod havde opbygget en rigtig fræk PR på din side, så kunne det begynde at blive aktuelt. Det var bare lige mine 2 øre... |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Desuden er det en lidt unfair overskrift.. man skal jo mindst købe 10.000 stk. så prisen er jo 'kun' 200 kr. og ikke 20 kr. Så kunne du ligeså godt have skrevet 2 øre, hvilket er pr. visning.. igen lidt misvisende.
|
Ja, det er måske rigtigt nok, men når nogle folk kan sælge 10.000 visninger i et Facebook nyhedsbrev for 295 kroner, så er alt vist muligt på amino :) Men jeg tror også vi skrifter over i et helt andet koncept hvad angår det annoncemæssige på Biograf-nettet.dk, men det melder vi ud i en pressemeddelse. Dbh: Lasse |
Hej Maelstrom, |
Tjah 20 kr. lød da interessant... derfor jeg kiggede. Men det var så 200 kr.... Lidt irriterende - og derfor jeg kommenterede på det. Vildledende. |
Der skal arbejdes en del på siden.
Hvis du fjerne al tekst, så ville jeg aldrig have gættet på at det var en biograf side. Det ligner en håndværker-blog eller noget. Du skal bruge sort baggrund, og banner eller overskrift en maroon-farve (mørkerød). Det er fint nok at du bruger et template, men jeg synes at du burde bruge et andet.
/ Morten |
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere