Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame-pladser online til kun 20,- kroner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Alle skal starte et sted, det samme gælder for min seneste service-side www.biograf-nettet.dk

Lad mig først fortælle lidt om siden:

Mit team og jeg, åbnede Biograf-Nettet.dk tilbage i Juni måned i år, med en stor interesse for filmens-verden, og for at prøve noget nyt.. :)  ... Siden blev fra start, modtaget utroligt godt, og uden at bruge penge på annoncering, men kun ved at lave diverse PR stunts og benytte netværks, er vi oppe på et pænt besøgt tal allerede her på fjerde måned.

Det gør også, at vi nu gerne vil til at starte et sted, hvad angår financering af siden, derfor har jeg nu følgende tilbud til alle jer Aminoer derude...

Se hvad vi kan tilbyde herURL:   http://biograf-nettet.dk/?p=1387

Bliv Link-annoncør på Biograf-Nettet.dk og få den bedste "syns" plads på hele siden. Vi har kun 5 pladser ledige og lige nu giver vi 1.500 ekstra visninger, hvis du bestiller inden d. 1. Oktober 2009, + 500 visninger fordi du er Amino bruger...

Vi hører meget gerne fra folk, som kunne være interesseret i noget online reklame, eller folk der har kommentarer til vores Annonce-løsninger :)

Fortsat god aften..

De bedste hilsner:
Lasse Vesterskov
Biograf-Nettet.dk

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 23:42

Lige for at ingen misforstår, så er det 1.500 visninger + 500 = 2.000 visninger ekstra, og ikke kun 1.500 :)

Det skal lige være helt klart :)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 08:43

Også lige:

Hvis der er nogen som har nogle gode råd, kritik, ris, ros ol.
Må i også super gerne skrive, vi arbejder hele tiden på at gøre siden bedre :),.
og det er ikke alting man selv kan se :) På forhånd mange tak :)

God weekend

Dbh: Lasse

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:26

Tvivler på du får dem solgt :) 

Syntes du skulle bruge tiden på at udvikle siden helt, og tilføje mere indhold inden sådan noget salg blev aktuelt :) 

Set fra en købers side, så tænker jeg, hvorfor give 20 kroner for 1000 visninger, når jeg kan købe dem for 2kr på facebook :)

Hvis du derimod havde opbygget en rigtig fræk PR på din side, så kunne det begynde at blive aktuelt.

Det var bare lige mine 2 øre...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:00

Desuden er det en lidt unfair overskrift.. man skal jo mindst købe 10.000 stk. så prisen er jo 'kun' 200 kr. og ikke 20 kr.

Så kunne du ligeså godt have skrevet 2 øre, hvilket er pr. visning.. igen lidt misvisende.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 14:22

Ja, det er måske rigtigt nok, men når nogle folk kan sælge 10.000 visninger i et Facebook nyhedsbrev for 295 kroner, så er alt vist muligt på amino :)

Men jeg tror også vi skrifter over i et helt andet koncept hvad angår det annoncemæssige på Biograf-nettet.dk, men det melder vi ud i en pressemeddelse.
Men tak for kritikken :)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 14:25

Hej Maelstrom,
Hvis du vil tage diskutionen op omkring, hvordan man formulerer et tilbud, så er det vist ikke mig du skal starte hos..
Kig i de 5kg. reklamer der kommer i postkassen hver uge, der har du rigeligt at tage fat i :), Everybody does it, You have to live with it :P

Men held og lykke med det :)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:31

Tjah 20 kr. lød da interessant... derfor jeg kiggede. Men det var så 200 kr....

Lidt irriterende - og derfor jeg kommenterede på det. Vildledende.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:53

Der skal arbejdes en del på siden.

Hvis du fjerne al tekst, så ville jeg aldrig have gættet på at det var en biograf side. Det ligner en håndværker-blog eller noget.

Du skal bruge sort baggrund, og banner eller overskrift en maroon-farve (mørkerød). Det er fint nok at du bruger et template, men jeg synes at du burde bruge et andet.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)