Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Wordpress kursus

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at være træt af diverse videokurser på nettet om Wordpress og jeg kunne godt tænke mig et godt kursus i Wordpress, så mit kendskab til systemet kan blive meget bedre.

Herudover kunne jeg godt tænke mig at lære noget om design, søgeoptimering og gode pluins og selvfølgelig hvordan man smartest opretter og vedligeholder flere websites, med forskellige formål.

Jeg har set et interessant kursus hos http://ibckurser.dk//details/34-Konstruktion-af-website-m.-Wordpress-6-dage/Kolding/2009-10-20/09-00.html men de ligger desværre i Kolding og det er jo et stykke fra Kbh. Prisen for dette kursus er interessant for her er der tilskud fra Undervisningministeriet.

Er der nogen som har kendskab til lignende kurser øst for Storebælt, eller er her andre som også står i samme situation som mig?

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 16:17

Hej

Er der ingen der vil byde ind på dette?

Mvh

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03

Hej Kim
Jeg arrangerer med jævne mellemrum kurser i WordPress - og udgiver om kort tid en bog om at lave website ved hjælp af WordPress.
Jeg holder hyppigst kurser for kunder, jeg har installeret WordPress for, men i ny og næ arragnerer jeg også for andre.

Mine kurser foregår som regel i Århus, men jeg er - på opfordring - ved at stable kursus i Kbh. på benene.
Er der nok deltagere, møder jeg gerne op og underviser.

Jeg arrangerer ikke kurser, der varer i flere dage, men har udviklet små, korte kurser, som deltagerne så kan sammensætte efter behov.
Kortene kan blandes på mange måder - og i den rækkefølge der passer den enkelte. Har du allerede installeret WordPress, behøver du ikke deltage i mit kursus om at installere. Har du tjek på søgemaskineoptimering af WordPress, er det kursus overflødigt. Og jeg har planer om at gentage kurser i en løbende cyklus.

Du kan se min kursuskalender her: http://www.webwoman.dk/kurser/

Lige p.t. er der kun et enkelt kursus skrevet ind og det bliver rykket nogle uger på grund af travlhed med at afslutte WordPress bogen.
Blader du lige tilbage til august kan du se eksempler på de kurser, jeg arrangerer. Og jeg skræddersyr gerne et kursus efter en flok deltageres specifikke ønsker og behov.

Mvh. Lisbeth Scharling
http://www.webwoman.dk/omwebwoman/lisbeth-scharling/

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:49

Hej

Tak for det feedback jeg har fået både her og på mail.

Hvis der er nogen som står i samme situation, som mig, så meld ind her eller på kim@billigtisverige.dk så kan vi måske samle et hold til et Wordpress kursus i København.

De bedste hilsner

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15

Jeg underviser i WordPress i Kbh. 18. eller 20. oktober. Begge dage er i spil. Der er fyldt op på første hold, men jeg stiller gerne op, hvis du samler et hold.

Forventer i øvrigt, at min bog om WordPress udkommer deromkring.

Mvh. Lisbeth Scharling
http://www.webwoman.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:31

Hvis du kan bruge Joomla istedet, så kan jeg tilbyde dig et gratis kursus i december Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:49

Rasmus og Lisbeth

I har begge fået en PM

Mvh

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Hej Kim... mystisk.. jeg kan ikke se nogen PM. De mails, der ligger der, er gamle. Ingen nye. Prøv igen - eller skriv til lisbeth.scharling@webwoman..dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

Hej Kim

Til at starte med, ved jeg godt at det følgende ikke er lige præcis det du søger, men synes alligevel det er meget relevant.

Jeg udbyder en masse forskellige kurser i forskellige CMS, PC-Support og meget andet. Herunder også Wordpress, som jeg arbejder meget i. Mit 'kursus' foregår live over skype / Teamviewer (skærmdelingsprogram). På den måde kan jeg guide dig personligt igennem alle de grundlæggende features og muligheder, som systemet tilbyder.

Du kan læse mere om systemet her: Hjælp til selvhjælp - Personlig IT-Support og kontakte mig på mail, adressen er mail@simontoerring.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig !

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

- mail@simontoerring.dk

- 6047 2552

- www.simontoerring.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)