Lidt underlig request. Men er der en der kan sætte en demo op af Ideal på en testadresse på deres server? Jeg har ikke selv MSsql, eller ville jeg have gjort det selv. Det kræver ASP og MsSQL. Den findes her: Jeg skal kunne få adgang til og kunne lave tilrettelse i ca. 14 dage. Hvad skal, hvis den findes en der kan, have for at gøre dette? På forhånd tak. |
Sæt en demo op af Ideal.
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Har du overvejet at benytte et andet system, eller er der en speciel grund til at det skal være lige netop IdealBB ? |
Jeg synes nu ellers det fungerer fint, og ikke nogen speciel preference. Synes bare prisen er tiltalende, samt det lavet i ASP. Har du et andet forum du ville anbefale der også bygger på ASP? |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej, Det kan vi nok godt finde ud af, hvis du insisterer på IdealBB :) Jeg har lidt kig på http://www.communityserver.org som er i asp.net, og det ser umiddelbart ikke tosset ud. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Prøv at kigge på følgende systemer i ASP: - Web Wiz Forums - Snitz Forum En god ide er nok lige at google efter erfaringer med dem, umiddelbart fandt jeg lige den her artikel: Forum Software Roundup, hvor begge ovenstående systemer er kommenteret. Hvis det er muligt synes jeg du skal overveje nogen af php-alternativerne (f.eks. vBulletin, det skulle være noget af det bedste på markedet). |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Af et gratis system at være, så synes jeg at Snitz er ret godt... Jeg fik et anbefalet af en anden Amino her tidligere idag, men kan ikke lige huske det. Det kørte vist også på .Net Måske det var det som Joakim anbefaler, eller vender jeg lige tilbage. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det er som sådan fint nok, men har ikke mange indstillingsmuligheder, plugins og andre features. Har siddet på et site med mange brugere, hvor forummet efter noget tid begyndte at skrante ret meget. Skal man have et større og seriøst site op, ville jeg ikke bygge det på Snitz. |
Ved han har noget/er igang med at udvikle noget. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline