Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostingproblemer

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-09-2006 16:45:05
Forfatter: mcsolutions
Hej Tom
 Men lige for at vise mig fra den flinke side her vil jeg tilbyde dig, og andre At i kan ringe uforpligtende og gratis til os og få råd og vejledning i forbindelse med hosting og dedikerede server generelt hvori vi har stor kompetence.

Så må jeg vist hellere også trække et nummer ...

På vores hjemmeside kan du også få tilbud på en række dedikerede servere til nogle fornuftige priser. Og vi giver også gerne vejledning og er heller ikke bleg for at henvise til vores konkolegaer som hvis vi mener at du har bruge for noget vi ikke kan tilbyde. Hellere have en 1 glad kunde en 10 der er sure.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:35
Hej Markus

Ret lige stavefejl på din side, "Light"staves f.eks. med h

vil også lige anbefale dig at du reducerer dit matrix sådan at de faciliteter der står ja ved hele vejen hen ændres til en slut kommentar "Alle produkter indeholder x,y og z"

Hvor står jeres maskiner?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:45
Hej MC solutions

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.. så jeg vil gerne gengælde tjenesten.

Statistik bliver ikke skrevet statestik
http://mc-solutions.dk/service.html

Hvis du finder mere sig lige til..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:34
Dato: 15-09-2006 10:45:03
Forfatter: RandomAccess
Hej MC solutions

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.. så jeg vil gerne gengælde tjenesten.

Statistik bliver ikke skrevet statestik
http://mc-solutions.dk/service.html

Hvis du finder mere sig lige til..

Der er så også en pæn stak sider der blot giver 404 fejl - Måske man burde overveje at fikse den inden man kaster sten efter andres glashuse?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:35
mcsolutions: Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan du lige pluslig finder det relevant at gå ind og finde stavefejl på en konkurrents side og poste det i denne her tråd som det vel på ingen måde har relevans til. Hvis du blot ville være venlig og gøre Markus opmærksom på det, så synes jeg du burde have sendt ham en privat besked.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:32
Anders: Det var skam ikke for at kaste med sten, der var blot for som markus selv opfattede at hjælpe. Længere var den sådan set ikke.

Markus: Du vil ikke ud med hvor jeres maskiner er hostet?

Sune: Markus er ikke konkurent til mig, han er måske i indirekte konkurence med mig at best. Mere passende ville nok være at kalde ham en mulig underleverandør til mig.

Og mht mit eget site så er der en del 404 på det fordi jeg sider og arbejder på det, jeg er igang med at lave sider og krydslinke m.m. og har ikke tjekket alle døde links endnu og slet ikke fået rettet stave/tastefejl, men den fejl Markus påpegede, den vil jeg få fikset asap :)

Mikkel

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:45
Dato: 15-09-2006 12:31:39
Forfatter: mcsolutions

Markus: Du vil ikke ud med hvor jeres maskiner er hostet?

Jo jo det er der ingen hemlighed i det kan man jo se ved et simpelt IP opslag.. jeg overså bare spørgsmålet .. det står faktisk i de fleste af de tråde hvor jeg reklamerer for vores hosting. Serverne står i et datacenter i tyskland hvor vi har lejet nogle "cages."
Men hvis man ikke vil det kan jeg klart anbefale Active Webs som ren dansk alternativ. Det kan rigtig mange aminoer nikke genkendende til..

Mvh

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)