Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server i huset. Erfaringer søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-09-2006 17:09:20
Forfatter:Morten Bock
Hej Aminoer

Vi er så småt ved at nå til det punkt hvor vi gerne ville have en server på kontoret til deling af dokumenter, bug-tracking osv.

Sidespring:

Vedr. bug-tacking, så prøv at kigge på Trac

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:53
Hej Morten

Jeg har købt Microsoft action pack til 2500 kr. Hvor alt microsoft software er i til servere. Utrolig billig investering. Og det fungerer rigtig godt.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:27
Dato: 13-09-2006 10:52:45 Forfatter: Rikke Steen - Essenteq.dk
Hej Morten

Jeg har købt Microsoft action pack til 2500 kr. Hvor alt microsoft software er i til servere. Utrolig billig investering. Og det fungerer rigtig godt.

Ja, jeg kører også med Action Pack''en og har lige fornyet mit abonnement

Men der er nogle begrænsninger i AP''en, bl.a. mener jeg kun at der er 5 eller 10 klientlicenser med, men kan man nøjes med det er det jo også fint.

mvh Carsten
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:10
Bortset fra at formålet med actionpacken er at man skal bruge det til at eksperimentere med i virksomheden.
Men den har mange fordele og er superbillig, kræver bare at virksomheden indgår partner aftale med ms..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:22
Dato: 13-09-2006 13:10:27 Forfatter: Brian Knudsen Bortset fra at formålet med actionpacken er at man skal bruge det til at eksperimentere med i virksomheden.
Men den har mange fordele og er superbillig, kræver bare at virksomheden indgår partner aftale med ms..

Enig!

Egentlig synes jeg at det er lidt unfair mod Microsoft forhandlere, at de sælger Action Pack abonnementet til gud og hver mand der udfylder en formular på deres website.

mvh Carsten
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:45
Kender desværre også flere virksomheder der aldrig vil komme til at sælge ms produkter som har fået den smidt i hovedet GRATIS!!!!! grrrr... så giver ikke en skid for deres vi støtter vores forhandlere...

vh
Brian Knudsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)