Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar penge på transport - Gratis!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter betatestere til vores gruppe/virksomhedsside. Har det interesse for dig at spare penge på transport eller kender du nogen der ofte køre sammen, giver vi dig en gratis mulighed for at håndtere fælles transport.

Vores virksomhedsside er en lukket gruppeside for ansatte eller relaterede der ønsker at håndtere fælles transport. Dig og dine kolleger får altså muligheden for, at se hvem der kører hvornår og på den måde arrangere, håndtere og afregne for Jeres fælleskørsel. Vi er i øjeblikket i en testperiode, og vi tilbyder interesserede en gratis mulighed for at prøve vores gruppe side af. Det behøver ikke kun være for virksomheder, men også andre grupper der har en relation og ønsker at arrangere fælles transport ved hjælp af vores gruppemodul. F.eks. iværksættere, fodboldfans, surfere, spejdere osv.
Er I kun få der køre sammen på Jeres arbejdsplads eller i Jeres gruppe, giver det stadig mening at benytte fincle. Med få klik kan i sætte fincle op til at holde øje med hvem der skylder hvad og via fincle opkræve pengene af hinanden. Vi er interesseret i både store og små test grupper.

Men hvorfor gratis?
Vi tilbyder det her gratis i en periode. Det gør vi fordi vi ønsker at få så meget feedback som muligt på vores virksomhedsside, og for at få fjernet de eventuelle fejl der kan være i systemet. Vi er også interesserede i at finde ud af hvordan folk kan have glæde af fælles transport og bruge grupper til at håndtere det.

Hvis du ønsker at høre mere, eller kender du nogen det kunne have interesse for, så kontakt os på info@fincle.com eller skriv en kommentar til dette blog indlæg.

Se evt. mere på fincle.com

Se mit projekt til bedre vagtplanlægning.

Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 15:33

Har dette slet ingen interesse, eller kender du nogen der kan hjælpe os?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:57

Hej

Jamen umiddelbart synes jeg det lyder som en rigtig god ide, både miljørigtig og i trend med tiden. Jeg kan huske da jeg boede i N.Y. for mere end 10 år siden, var fælleskørsel meget udbredt, og jeg har tit undret mig hvorfor det ikke er mere brugt herhjemme. Når jeg indimellem kører om morgenen mod KHB. , ser jeg jo de mange biler med 1 person i hver.

Du bør vel hive fat i nogle af de store arbejdspladser ved slavemetoden.....  grib telefonen og ring derudaf...

Mvh

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:02

Desværre findes det allerede på en anden side - hvad kan I som den eksisterende ikke kan? Og den eksisterende er endda gratis hvis jeg ikke husker galt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:06

Hvad hedder den anden side - bare for min nysgerrighed...

Mvh

Jesper

Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 16:31

Hej Jesper og Jørgen

Tak for interessen. Den anden side hedder gomore og fokuserer anderledes. De henvender sig til private imens vi har udviklet en service til virksomheder og grupper. Vi tilbyder en lukket side hvor kolleger kan håndtere deres fælleskørsel. Hvis du kigger nærmere på de to systemer vil du opdage at der er stor forskel. Gomore har en stor masse af private brugere og er rigtige gode til det. De private kan på gomore lave annoncer og så skal folk selv kontakte. Ligesom på dba. Vi kan i stedet håndtere aktiviteten omkring fælles transport fra kontakt til afregning. Derudover kan vi matchmake folk i en gruppe sådan at en virksomheds ansatte hurtigt kan gøre kolleger der bor tæt på deres rute opmærksomme på en tur.

Det jeg efterlyser i denne tråd er virksomheder eller grupper der kunne tænke sig at prøve dette af sammen med os. I kan se en video demonstration af vores virksomhedsside her: http://fincle.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)