Hej Aminoer!
Jeg er en pige på 21 år der i forbindelse med mit studie som markedsføringsokonom med speciale i events, søger en praktik plads i 3 måneder med start i medio januar 2010. Jeg bor i Odense og leder derfor hovedsageligt efter en praktikplads på Fyn, men Jylland og Sjælland er bestemt heller ikke udelukket hvis en mulighed byder sig. Udover skole arbejder jeg som bartender på "Anden" i Odense, linkbuilder hos Mind-set.dk og er voksenven for en let autistisk pige. Jeg går på Erhversakademiet Lillebælt i Odense og har fået undervisning i følgende fag : Oplevelsesøkonomi/Events Erhversret
International markedsføring Organisation/kommunikation/ledelse Logistik
Efter de 3 måneders praktikophold skal jeg skrive en hovedopgave om mit ophold og en kompleks problemstilling der skal løses som I også gerne skulle kunne få noget ud af :-) Mht. arbejdsopgaver er der ikke nogle krav om hvad jeg specifikt kan lave, bare et håb om at kunne bruge lidt af min teori i praksis og generelt være med til at løfte en virksomheds arbejdsopgaver. Håber at nogen at blive kontaktet af nogen der kunne bruge et frisk pust, min arbejdskraft og evt. ideer ! Vh. Anna-Louise Strange Nielsen anlsnlink@gmail.com
|
Markedsføringsøkonomistuderende søger ulønnet praktikplads
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)