Hej Aminoer
Jeg kan se at efterspørgslen efter Magento-shops stiger og stiger. Jeg har fået rigtig mange mails angående magento-systemet, hvorfor det er så godt, hvordan det virker osv. Det hele startede da jeg selv åbnede en Magento-shop op for ca. ½ år siden, i kan se den her www.trendfighter.dk
Har du drømmen om en ny e-butik?
Går du med en lille drøm om at starte en hjemmeside eller blot forny den gamle? Jeg har selv stået i situationen for 3 år siden, hvor jeg vidste hvad jeg vil sælge, men havde svært ved at se hvordan man lige kom i gang med en e-butik. Vil du gerne have en professionel Magento-løsning, skal du også være indstillet på, at det ikke noget der blot klares på nogle uger. De fleste projekter vil nok tage ca. 3-6 måneder afhængig af størrelsen af projektet selvfølgelig.
Det jeg kan hjælpe med er:
- Hjælpe dig med at opstarte en E-butik (baseret på Magentosystemet)
- Hjælpe dig med at sætte dig i forbindelse med de rette mennesker (programmører)
- Hjælpe dig før, imens og efter Magento shoppen bliver udviklet
- Hjælpe dig med at komme på plads med nyhedsbreve
- Hjælpe dig med at komme på plads med betalingsgateaway
- Hjælpe dig med at få kunder ind på hjemmesiden Google Adwords og Facebook
- Hjælpe dig med at effektivisere din E-buik når hjemmesiden er færdig.
Med andre ord kan jeg være din rådgivende funktion samt give en ekstra hånd med gennem hele forløbet. Hertil kan jeg hjælpe dig med rigtig mange af de opgaver og beslutninger der skal træffes, for at få en e-butik der kan lange nogle produkter over disken.
Er det gratis:
Projekter som disse er ikke gratis. Det er mange ting der skal tages stilling til, der mange beslutninger der skal træffes og der mange opgaver der skal udføres. Jeg tager normalt en timepris på sådanne projekter, da timeantallet kan svinge utrolig meget på sådanne projekter. Jeg tager altid en snak med dig, så du ved hvad du kan forvente af mig og hvad det vil komme til at koste. På den måde sikre vi, at jeg opfylder dine forventninger, samtidig med økonomien kan være med.
Hvorfor lige mig:
Jeg har gennem 3 år arbejdet med e-handel og startede selv min egen e-butik for 3 år siden og har herefter arbejdet med faget lige siden. Jeg tog en beslutning sammen med min arbejdskollega, Martin Leinstein, om at prøve det nye hjemmesidesystem, Magento, for ca. 1 år siden. Vi var nogle af de første i Danmark, som gjorde brug af systemet og har i dag en skræddersyet Magento hjemmeside som i kan se på www.trendfighter.dk. Jeg står selv for driften af denne virksomhed og har været med i alle de processer og beslutninger der kræves, for at få en effektiv hjemmeside op at stå.
Her er et indlæg jeg skrev for et stykke tid siden, Hvorfor vælge Magentosystemet
Har du spørgsmål, så stil dem endelig her eller i en privat besked her på Amino eller direkte til info@rsconsult.dk
Kan du have en rigtig god dag, håber vi snakkes ved.