Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af webshop..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Jeg står og skal åbne min webshop , der er kun nogle meget små ting som mangler , skal man åbne til d. 1 eller kan man gøre det eks. d. 14 ? eller hvad syntes i ?

På forhånd til :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:55

Hej

Du skal bare åbne, når du er klar. Spring ud i det i stedet for mange iværksættere som sidder og finpudser i en evighed.

Michael Kousgaard

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:57

Hej Thomas,

Min erfaring siger mig at det ikke betyder noget hvis det er en hel ny shop du åbner.
Kunderne står ikke med muldvarpen fremme, til at bruge en masse penge i din shop - da de højst sandsynligt slet ikke ved at du eksisterer.

Der vil gå lidt tid inden din shop bliver indekseret samt rangeret af Google, og her kan du så starte blidt op på adwords og anden reklame.

På dette område er der stor forskel fra en webshop og en etableret butik.

Mvh. Henrik

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:00

Super.. :) den skal på mit donmæne som jeg bruger idag, og så har jeg flyttet det over i shoppen så man kan læse om de ting som stod på den gamle side... så der er besøg på siden det kan vel også være en fordel ..

Og skal på børne messe d.19-20 og ville gerne have shoppen op og køre inden da det kunne give lidt kunder har fået 1500 visitkort som skal kastes i ansigtet på folk :) og så det vel bare tage det stille og roligt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)