Hej alle i kloge mennesker Nu tror jeg snart min tid er kommet hvor jeg har brug for nye udfordringer..Har overvejet at starte med noget i transportbranchen.(Har længe haft lyst til at starte selv) Men ved jo hvor hårdt det er i disse tider . Men alligvel!, arbejder ligenu som rengøringsleder. hvor jeg så kører rundt fra sted til sted og tjekker rengøringen, det jeg faktisk bedst kan lide ved jobbet er at køre rundt, og komme i kontakt med forskellige mennesker.
men kan det lade sig gøre kun at køre i ét område: Eks østjylland. og tror i man kan få det til at løbe rundt , kun ved at køre med pakker. Er ikke interesseret i at køre med paller, så hellere fylde bilen med pakker ;). Kunne man evt kontakte et lagerhotel og så få lavet aftaler med dem om at man køre pakker ud for dem i "mit" område? eller er jeg helt væk?. kom gerne med ideer!
|
Jeg er kurer, selvstændig, og kører rundt i Københavnsområdet, med kommer også af og til til fyn/jylland/Sverige - men det er ikke så tit.
jeg kører dog for et større nordisk firma, og bruger deres kunder og så får de naturligvis en procentdel af det jeg kører ind.
Så den mulighed er der.
Skal du skaffe dine egne kunder, så skal du ud og banke på dørene i lokalområdet, og i de her tider, tror jeg det er et svært projekt