Jeg arbejder sammen med tre andre firmaer på et 5-årigt research projekt som skal kortlægge og visualisere den hastigt stigende middelklasse i Brasilien, Rusland, Indien og Kina. Projektet kalder vi The Bric Project.
Omdrejningspunktet i det nye firma er market research, consumer insight og R&D. Vores fokus er unges forbrugsmønstre, liv og kultur i udviklingslande. Vores produkter henvender sig til internationale firmaer har brug for en bedre forståelse af de unge forbrugere for at kunne komme ind på markederne og tilpasse deres produkter.
Du kan læse mere om mit firma og om The Bric Project her:
Vi bygger vores projekt på kvalitativ og kvantitativ research, men blander de færdige produkter med nyeste online teknologier, informations design og fotografi.
Vi er på dette tidspunkt i gang med at søge seedmoney og en investor til projektet.
Jeg ved ikke hvor maget i har brug for, men jeg har mulighed at skaffer "En millon euro". Det ville være godt at se mere til proyect, og sender videre, men jeg vil være med som partner i proyectet med en mindre porcent.
Hvis du er interesseret, så tilbyder min konsulentvirksomhed kapitalfremskaffelse, og vi arbejder både med fonde, investeringsselskaber og private investorer.
Du kan se mere på www.virksomhedsguide.net eller sende forretningsplanen til mig på tm@virksomhedsguide.net og jeg skal hurtigt screene vores investordatabase for mulige match.
Tak for din henvendelse. Det lyder interessant. Vi gaar igang med produktionen i naeste maanede - uden investor. Det er mit haab at det vil blive lettere at finde en investor naar foerst vi er igang med produktionen. Desuden har vi besluttet at lave tilgangen til projektet lidt anderledes end beskrevet paa websitet. Jeg regner med at vi kan gaa i luften med projektet i April.
Du er altid velkommen til at skrive såfremt du/I har spørgsmål, og ja, det er langt nemmere at finde investorer, når først produkt/virksomhed er etableret.