Som sagt, så prøv lige at kontroller din DNS opsætning. |
Vent lige en halv dags tid, og tjek igen. Det tager noget tid for DNS-information om at blive spredt ud på internettet.
Vent lige en halv dags tid, og tjek igen. Det tager noget tid for DNS-information om at blive spredt ud på internettet. |
E-GATE.dk: Integration af economic og DanDomain
Det skulle gerne være rigtigt, men kan der godt gå længere tid med www. eller burde de begge komme med det samme ?
|
men kan det godt passe den med www. tager længere tid end den uden ++ |
Som Martin siger, så kan det godt ske at du lige skal vente et stykke tid. DK-Hostmaster opdatere kun et vist antal gange om dagen. |
Jeg takker mange gange for jeres hjælp. I er sku super... God weekend til jer alle |
Hvis du gerne vil have det tekniske svar, så er det fordi din internet-udbyders DNS-server cacher (husker) domæners IP-adresser i nogle timer (op til et døgn). Forklaringen på, at du ser en forskel lige nu mellem siderne med og uden www er, at DNS-serveren opfatter www.domæne.dk og domæne.dk som to forskellige domæner, og disse er blevet cachet på forskellige tidspunkter. Den ene udgave før du lavede ændringen ved dk-hostmaster, og den anden udgave efter du lavede ændringen ved dk-hostmaster. - Martin |
okay, så det er på samme måde som når google finder sider ? at man ikke ved hvornår, men at det sker..
|
Tjah, bortset fra, at domæne-ændringer bør tage maks 24 timer (og typisk under 12 timer). Hvis ikke man ser det ønskede resultat inden da, skal man begynde at undre sig... Og tjekke efter |
okay jeg venter spændt på og se de næste timer an :-P Men det bliver godt nok en lang eftermiddag/aften... Men min programmør siger det skulle se fint ud nu, med alt det tekniske så afventer bare og håber på godt resultat om nogen timer :-) Endnu engang mange tak for jeres tid og svar.. mikkel |