Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Ja, mit svar var nok også mest af alt skrevet i frustration, dog over at to specialestuderende skulle have deres arbejde "uretfærdigt" nedgjort... (jeg skriver selv speciale...)

At du svarer "ved ikke" på en række spørgsmål er lige så godt et svar som et "meget enig" eller "uenig".. Og hvis deres speciale handler om hvorvidt og hvordan folk anbefaler et brand til deres bekendte, eller selv bliver influeret af andres anbefalinger, så er det da værdifuld information, at de nu ved:

Der er personer derude der har et 3 abonnement, der egentlig ikke kan lide det, men alligevel taler positivt om det.

Der er personer der har et 3 abonnement, men ikke ved noget om det, men alligevel taler positivt om det, på trods af de ikke har været i butikkerne eller set reklamerne.

Så selvom du nok er frustreret over at du ikke fik lejlighed til at lufte din frustration over 3's produkt i spørgeskemaet er det langt fra sikkert at dine informationer er ubrugelige - de passede måske bare ikke helt med hvad du havde forventet at skulle bidrage med.

Christian

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)