Hej, Jeg leder efter en-to m/k''er til at undervise andre iværksættere i salg. Det er iværksættere, der arbejder indenfor de kreative erhverv, så det skal være en der har ekspertise på dette område (oplevelsesprodukter o.lign). Jeg har en række muligheder på hånden, men søger flere, da jeg jo gerne vil finde den bedste :-) Er der nogen, der kender/kan anbefale nogen? Det må gerne være en der er selvstændig, og det skal under alle omstændigheder være en der har fornemmelse for iværksætteres virkelighed. Jeg takker for hjælpen, med-aminoer :-) Trine |
Hej Trine,
Jeg "kender" (min mand - LOL) een der er både selvstændig, dygtigt til at tale og lære fra sig - han er sprudlende og super dygtigt til at få folk til at lytte!
Han har i dag A-company (www.a-company.dk) og CSMA (www.csma.dk) - han har været iværksætter siden teenageårene (han er i dag meget tæt på de 30 :-) ) og har prøvet både op og nedture.
Han er amino her inde og ved ikke at jeg skriver dette lige nu - men jeg sender ham selvfølgelig lige en pm med det samme ...
Hvis det lyder som en interessant profil kan du jo lige sende mig eller ham en pm - han hedder Stefan Avivson.
Held og lykke med projektet!
/Mette