Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KONKURRENCE: Vind præmier for over 30.000 - Bliv HentTilbud-Partner - Skab Leads og tjen penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HentTilbud har i det seneste stykke tid bygget et partnersystem til vores eksisterende sites, som gør at alle, der er dygtige til at skabe leads via nettet, kan få en del af vores salg.

Vi kalder partnersystmet  www.HentTilbud-Partner.dk

Derfor har vi i samarbejde med Amino lavet en konkurrence for primært jer Amino brugere. Se nedenfor.

Hvem kan lave den bedste webløsning baseret på HentTilbuds nye partnerprogram?
HentTilbud lancerer i forbindelse med iværk09 en helt ny måde at tjene penge på!
Bliv partner med HentTilbud og skab kundekontakter til vores leverandører inden for foreløbigt 8 forskellige brancher.

Konkurrencen !
  1. Tilmeld dig på HentTilbud-Partner.dk
  2. Lav et webdesign, som indeholder samtlige af vores brancher
  3. Sitet skal laves med et eller flere af disse 5 domænenavne
    • RelevanteTilbud.dk
    • HurtigeTilbud.dk
    • NemtTilbud.dk
    • EffektiveTilbud.dk
    • KvalitetsTilbud.dk

Forslag sendes til Konkurrence@HentTilbud.dk.
Lav gerne flere forslag til hvert site.

1. Deadline for levering af sites er d. 25. september kl. 23:59. Til indsendelse af forslag kan hjemmesiden pakkes ned og sendes pr. e-mail. Hvis hjemmesiden fylder meget, anbefaler vi at bruge www.YouSendIt.com
  2. Der bliver udvalgt 1 finalist pr. site blandt alle de indsendte forslag. Alle finalister modtager 1 års Amino Plus abonnement, Amino sponsorlink til 3.000 kr samt 1 års gratis hosting af sitet + ejerskabet. Finalisterne bliver udvalgt af en jury bestående af 1 repræsentant fra Amino.dk, Pricerunner.dk og HentTilbud.dk
  3. Mandag d. 28. september starter en afstemning blandt finalisterne på Amino.dk. Afstemningen slutter fredag d. 2. oktober kl. 16:00. Alle de Amino'er med brugerprofil kan stemme.
Præmier (samlet præmiesum: 31.290 kr):

1. præmie:
10.000 kr + Domænet med dit udvalgte forslag inklusiv 1 års gratis hosting + 1 års Amino Plus abonnement + Amino sponsorlink til 3.000 kr. (værdi: 14.258 kr.)

2.-5. præmie:
Domænet med dit udvalgte forslag inklusiv 1 års gratis hosting + 1 års Amino Plus abonnement + Amino sponsorlink til 3.000 kr (værdi: 4.258 kr)

Vi glæder os til at se nogle kreative forslag. Held og lykke.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 18:37

Godaften :)

Jeg har et enkelt spørgsmål til jer, som jeg håber i kan hjælpe mig med....
Må man gerne sætte sin egen side op online, og stadig deltage i konkurrencen samtidigt? Eller er man så udelukket?

God weekend :)

Dbh:
Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:45

Hej,

Spændene konkurrence, men vil i havde siden som PSD eller klippet op i Xhtml og CSS? Hvad med Flash er det noget i ikke vil havde?

Desuden kunne jeg måske godt tænke mig lidt mere information om hvilke sider der skal være på siden og skal det være en side hvor man kan indhente tilbud?

Men rigtig spændene..

mvh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:23

Lasse: Ja, man må gerne uploade den hjemmeside man har på sin egen server, og lade den køre. Det er helt i orden at lege med konverteringsrater, reklamere for den etc. - Du vil stadig tjene penge på det.

Altså, har du mulighed for at tjene penge på dit site, inden konkurrencen er slut, og også efter. Konkurrencen er blot for at give blod på tanden til at andre ser muligheden. Så sæt din egen side op, reklamér med den, tjen penge på den, og muligvis vinder du også konkurrencen eller får en anden præmie.

Kristoffer: Nej, der behøves ingen .PSD fil eller noget. Det eneste du skal lave er en færdig hjemmeside, gøre den klar til at blive smidt op på nettet. Muligvis allerede uploade den på din egen server i dag. Så viser du siden frem. Enten på din server, med billeder af den+evt. undersider. Derefter pakker du alle dine hjemmesidefiler ned (html, php, asp o.lign), sender dem til info@henttilbud.dk med en beskrivelse af de ting, der skal til for at uploade siden.

Så vil du få besked, om du har vundet. - Men du har allerede i dag mulighed for at opsætte din konto, og tjene penge på den indtil konkurrencen er slut. Dét at have en høj konverteringsrate betyder end et super flot design. Så hold fokus på at lav noget, der virker :)

Held og lykke med det! Sig til hvis du ikke synes jeg har besvaret dit spørgsmål godt nok :) Jeg har hjulpet med at opsætte HentTilbud-Partner og har bl.a. designet hjemmesiden, derfor deltager jeg ikke selv.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:50

Der er et par stykker der har spurgt:

"Hvordan vil I have man sender en side, der er opsat i Wordpress, til jer?"

Jeg skriver svaret her, så andre også kan læse det :)

Ang. Wordpress bliver I når alt andet er lige nød til selv at uploade den på en server, og sende os linket. Send gerne billeder af hjemmesiden. Hvis nogen vinder med en løsning i Wordpress, så gå på admin: /wp-admin og under generelt ændrer I URL'en til det domænenavn I laver hjemmesiden for. Fx effektivetilbud.dk.

Så kan I pakke siden ned, sende den til os og så kan vi sætte den op på den nye server/det nye domæne :).

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:29

Der er lavet lidt om i reglerne...

Det er tilladt at finde på sit eget navn til siden først, og derefter uploade det på sin egen server/webhotel måske med eget domænenavn, og blot sende et link for at deltage i konkurrencen.

Desuden kan jeg fortælle der kun er modtaget FÅ forslag... Hvem skal have de 10.000kr??!?!? Der er rigtig stor chance for at vinde..................

Dbh. Yngvi

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:57

Hvem vandt?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)