Hej Per Jeg er klar over, at skal der noget volumen på mht. sommerhuse, skal man have fat i tyskerne. Det lyder rigtig godt, det du skriver - det er oplagt at lave en målrettet indsats på google i Tyskland. Tak for indputtet! Michael FOKUS |
Højt markedsføringsbudget - gode ideer?
Hej Igen Jeg var til foredrag med Martin Thorborg igår i Esbjerg på Jantekuren, hvilket var vildt inspirerende. bl. a. hans idé om gratis PR kan jeg godt lide. At en lille historie, hvis den er sjov nok, kan nå ud i TV2 nyhederne, fordi de lige mangler en sjov lille historie, har sat mine tanker i gang. Michael |
Hvis du venter en månedstid kommer jeg med et koncept der i al beskedenhed vil efterlade dig uden en chance ![]() Så jeg synes du skulle spare de penge ![]() /Claus |
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Hej Talhåndværker En i mit fysiske erhvervsnetværk har fremstillet en løsning, som svarer nøjagtig til den som du har beskrevet. Han har brugt en halv bondegård, (200.000 tror jeg han var oppe på sidst jeg snakkede med ham ) han er dygtig og initiativrig og hans hjemmeside er VIRKELIG flot og funktionel. Lækre søgemuligheder på kryds og tværs. Jeg ville give hjemmesiden et 11 tal på en 13 skala. Ved du hvad? Han kan ikke få forretningen til at løbe rundt: Det er for svært/dyrt at skaffe kunderne i begge ender. Brug min info som du har lyst... men jeg ville anbefale dig at researche denne niche til bunds inden du bruger pengene. Der står ingen steder skrevet, at ALLE projekter vil lykkes... og mange fejler. Dem hører man desværre alt for lidt om... Mvh, Christian |
Hej Claus Jeg tvivler nu på, at din idé er ligeså nyskabende som min. Hvis du tror, at det er et-eller-andet kopi af noget, der allerede eksisterer, så tro om igen. Iøvrigt er det et marked, hvor jeg tror, at der er palds til endnu flere, der vil tjene lidt håndører..... Tak for advarslen, WebAssistance. Hvad gik hans idé helt præcis ud på. Hvis den ligger tæt op af min, kan det jo være, at han og jeg sammen skulle jorde Claus :-) Michael |
|
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Hej Michael. Hjemmesiden har med udlejning i hele Danmark at gøre fra den enkelte udlejer til lejer. Kan ikke engang genkende hans hjemmeside på flere Google søgninger... og det er selv om jeg har talt med ham flere gange. Konkurencen er benhård, selv on-line... så mange andre har fået samme ide.... Prøv selv at lave nogle relevante søgninger: sommerhus udlejning mm. Det er dem, du er oppe imod. Ideen er PÅ OVERFLADEN god... Problemet er bare, at det lige som i patentverdenen er en genopfindelse af hjulet. Min erfaring er at man mister tid og penge, som man kunne have brugt på et projekt der lykkes. Det er SÅ vigtigt at satse på de rigtige projekter for at lykkes... og IKKE gå efter det som alle de andre går efter. Sommerhuse er i nichesammenhæng mainstream. Der er mange kunder, ja, men der er også mange udbydere. Kunne man så bare tjene godt på den enkelte aftale, så var der jo ide i tingene... men det kan man desværre heller ikke, da det er et marked med stor focus på prisen. Den rigtige forretningside er noget som jeg kommer ind på i mine ebøger og kurser på www.EffektivMarkedsfoering.dk I min verden er det hul lukket ;o( Desværre... Mvh, Christian |
Hej Har tjekket hjemmesiden pizabakker.dk, men den virker ikke?? Køre den forretning stadig godt?? Og i så fald hvor i landet?? Ideén er god :-) Mvh Alexandra M. |
Hej Alexandra, Ja, forretningen kører stadigvæk, dog ikke så aktivt som før, pga. noget frasalg af firmaet. Pizzabakker.dk blev lukket, da jeg hellere vil bruge www.atmengros.dk for at skabe noget synergi. Vi er stadig de bedst dækkende i Danmark og stadig leveringsdygtige. Skriv evt. en PM. |
Hejsa Har tjekket din hjemmeside, men kan ikke se hvem der har reklamer på dine bakker og hvor?? Har du brug for en SUPER sælger og en der kan hjælpe dig med at udvide dit pizzabakke koncept, så sig til. Du finder ikke nogen bedre :-) Jeg troede selv jeg fik idéen, indtil jeg så herinde ;-) Jeg har bla arbejdet for Dansk Biblioteks Reklame fra 2000-2004- de laver reklamer på bibiliteksposer (lokalt og landsdækkende). Jeg tror at jeg brygge et super koncept sammen til os :-) Hvad siger du? Skal vi lige mødes?? Mvh Alexandra Matheus
|