Jeg er lige kommet i den situation at jeg har fået en side i overskud. Det er en rimelig simpel side, med et fint og overskueligt design. Du kan få siden med design og et godt cms system (så du nemt selv kan redigere siden online) billigt - da en kunde lige stødte ind i problemer. Men det er som sagt et model/beauty-design du kan erhverve dig billigt. Har du brug for en anden hjemmeside med cms billigt, så kontakt mig også - da jeg nemt kan strikke en god løsning sammen til dig! Ser frem til at høre fra nogle. I kan kontakte mig via mail på: jesper@qtag.dk ;-) |
Få en billig hjemmeside
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
// Jesper Skov
Men held og lykke med salget, hvornår er jeres nye side oppe og køre? |
Vil helst ikke vise det frem - aht. til så meget.. :-) Men jeg går ud fra at du spørger til Qtag.dk - men der kan jeg desværre ikke helt give dig et svar. Jeg har fingrene i så meget, og lige nu arbejder vi også på vores egne projekter: www.CarPlanet.dk (som tager en del tid) og www.BookingBasen.dk. Men så snart vi lige finder et hul, så skal vi nok få en side på benene. |
// Jesper Skov
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Vil som sagt ikke lige lægge et design op i kan se - beklager, men syntes da bare at de interesserede skal sende en mail - så finder vi sikkert ud af noget! ;-) |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)