Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en billig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg er lige kommet i den situation at jeg har fået en side i overskud. Det er en rimelig simpel side, med et fint og overskueligt design. Du kan få siden med design og et godt cms system (så du nemt selv kan redigere siden online) billigt - da en kunde lige stødte ind i problemer. Men det er som sagt et model/beauty-design du kan erhverve dig billigt.

Har du brug for en anden hjemmeside med cms billigt, så kontakt mig også - da jeg nemt kan strikke en god løsning sammen til dig!

Ser frem til at høre fra nogle. I kan kontakte mig via mail på: jesper@qtag.dk ;-)

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:52
Hvis designet er lavet, kunne det være en ide at vise det frem, som regel rammer et design jo kun meget få målgrupper. Så istedet for en helt masse skriver til dig, bare for at finde ud af det ikke dur, så kunne du vise det frem for alle :)

Men held og lykke med salget, hvornår er jeres nye side oppe og køre?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:02
Hej Martin.

Vil helst ikke vise det frem - aht. til så meget.. :-)

Men jeg går ud fra at du spørger til Qtag.dk - men der kan jeg desværre ikke helt give dig et svar. Jeg har fingrene i så meget, og lige nu arbejder vi også på vores egne projekter: www.CarPlanet.dk (som tager en del tid) og www.BookingBasen.dk. Men så snart vi lige finder et hul, så skal vi nok få en side på benene.

// Jesper Skov

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:09
Jesper-> Du kunne eventuelt nappe et screenshot og sløre eventuelle følsomme oplysninger, hvis det altså er det, som er årsagen til "hemmelighedskræmmeriet". Ikke at jeg selv er interesseret, men måske et brugbart råd.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:40

Vil som sagt ikke lige lægge et design op i kan se - beklager, men syntes da bare at de interesserede skal sende en mail - så finder vi sikkert ud af noget! ;-)

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)