Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Journalist søges til samarbejde med Fotograf!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Journalist søges til samarbejde med Fotograf!

Hej, mit navn er Matt K. Baldersø og jeg arbejder selvstændigt primært som Reklamefotograf, Presse, Portræt, Luftfoto, Modelfoto mv. for virksomheder & private...

Da jeg gennem længere tid har leget med tankerne om selv at producere mere projektorienteret materiale, søger jeg nu samarbejde med en journalist der udover selvfølgelig at være hamrende dygtig, har indsigt i mediebilledet i Danmark + udland, og har mulighederne for at afsætte vore produktioner.

Emnerne kan være mange, lokalorienterede som landsdækkende, eller rejsereportager til udlandet?!

Lyder det interessant, så lad os tage en uforpligtende snak om muligheder og begrænsninger... Eller kender du en journalist der kunne have interesse?! Tip mig gerne...

Jeg ser meget frem til at høre fra dig!

De Venligste Hilsner

Fotograf, Matt K. Baldersø
matt@baldersoe.com

Tlf. 55 76 32 32  /  30 254 254

Se mere -klik her:

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Hej Matt

Jeg har et regnskabskontor i Vestjylland og har derigennem lært en dygtig journalist at kende. Jeg ved, at han overvejer at finde en samarbejdspartner, da han slet ikke kan nå alle de opgaver, som han ville kunne tage ind. Skriv lidt mere om dig selv, og jeg skal give det videre til min kunde.

Michael

www.fokus-danmark.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 16:10
Hej Michael

Det lyder spændende, giv endelig min info videre, du kan såmænd bare give ham dette link i en mail, der står alt det nødvendige ;-)

Jeg søger stadig flere kontakter med journalister, så skriv endelig...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:23
Hej Matt

Min journalist-kunde er i udlandet i øjeblikket, men jeg giver linket videre, når han kommer hjem. Jeg ved ikke, hvor længe han er afsted.

Michael

FOKUS

www.fokus-danmark.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 19:35
Hey Michael

Tusind tak, også for snakken i går på Jantekur... jeg ser frem til at høre fra dig vedr. din kontakt der muligvis kunne være interessant.

Men der må da være flere herinde der enten er indenfor faget, eller har kontakt til nogen der kunne have interesse?!

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 21:52
Amino''er...

Come on...!!

Der må da være nogle der kender en journalist, selv er journalist eller kan skabe denne form for kontakt??

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:04
Hej

Måske kan jeg hjælpe.

Min svigerfar er journalist, han er oppe i årene og arbejder som freelance. En del med eu stof.

Han er "bosiddende" Farum, Æbeltoft og syd Tyskland (parlamentet)

Er det lønnet eller hvordan???

Anne 

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 22:27
Hej Anne

Idéen er at arbejde sammen som team, journalist & fotograf på udvalgte opgaver hvor dette er passende.

Jeg kender et par journalister der arbejder på denne måde, hvor de rejser rundt i dk, eu, verden og laver alt fra bolig/rejse/livsstils/dokumentar-historier som de sælger til danske og internationale magasiner, aviser, blade mv. Desværre har disse allerede en samarbejdende fotograf.

Fordelene er blandt andet at når man arbejder sammen journalist & fotograf, sikrer fotografen at hans arbejde bliver afsat (tilhørende artiklerne) og journalisten slipper for bøvlet med at hyre en lokal til hver opgave, eller at billederne efterfølgende bliver lavet af magasinets fotograf der ikke kan opnå samme effekt som hvis han havde været med i planlægningen & udførelsen af historien. Eller endnu værre, at de hæfter et par scanpix eller A.P. billeder på der dækker artiklen "mainstream" så den ikke får lov at leve & udfolde sig.

Håber dette var svar nok?!

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:48
Hej Matt

Sidder lige og arbejder med de gode spa billeder du har taget

Så så jeg denne tråd og tænkte jeg lige ville gøre lidt reklame for hende jeg deler kontor med - hun er sprunget ud som freelancejournalist og er i mine øjne knalddygtig og har en stör viden om medier m.m. - at hun også er en af de få journalister jeg har mødt der for alvor har forstået at skrive søgemaskinevenlige tekster er jo også sjovt ...

Hun er knalddygtig men mangler nok en smule udadvendthed i forhold til at skabe NYE kontakter og der vil i da kunne supplere hinanden. Hun hedder Charlotte Christensen og du kan se hendes hjemmeside her: freelancejournalist - at jeg deler kontor med hende må du så se enten som en fordel eller som en ulempe

Du kan jo lige give mig en pm eller en mail hvis du skal introduceres - under alle omstændigheder sender jeg hende lige et link til tråden.

God weekend

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:28
Hej Matt

Jeg kan vise det til min svigerfar, men jeg tror ikke det er noget. Han skriver mest med en politisk vinkel.

Men man ved jo aldrig

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)