Journalist søges til samarbejde med Fotograf!Hej, mit navn er Matt K. Baldersø og jeg arbejder selvstændigt primært som Reklamefotograf, Presse, Portræt, Luftfoto, Modelfoto mv. for virksomheder & private... Da jeg gennem længere tid har leget med tankerne om selv at producere mere projektorienteret materiale, søger jeg nu samarbejde med en journalist der udover selvfølgelig at være hamrende dygtig, har indsigt i mediebilledet i Danmark + udland, og har mulighederne for at afsætte vore produktioner. Emnerne kan være mange, lokalorienterede som landsdækkende, eller rejsereportager til udlandet?! Lyder det interessant, så lad os tage en uforpligtende snak om muligheder og begrænsninger... Eller kender du en journalist der kunne have interesse?! Tip mig gerne... Jeg ser meget frem til at høre fra dig! De Venligste Hilsner Fotograf, Matt K. Baldersø matt@baldersoe.com Tlf. 55 76 32 32 / 30 254 254 Se mere -klik her: |
Hej Matt
Jeg har et regnskabskontor i Vestjylland og har derigennem lært en dygtig journalist at kende. Jeg ved, at han overvejer at finde en samarbejdspartner, da han slet ikke kan nå alle de opgaver, som han ville kunne tage ind. Skriv lidt mere om dig selv, og jeg skal give det videre til min kunde.
Michael
www.fokus-danmark.dk