Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum solgt til VISMA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen ser en officiel meddelelse om salget af Stones Software til VISMA, vil I så ikke lige sende mig et hint? Jeg møder larmende tavshed, når jeg skriver til dem, og jeg undrer mig meget over, hvad der foregår.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Annette

Bedre sent  end aldrig.................

Jo her middag  den 3. sep   sendes  der  en  meddelelse  ud  om  det  nye ejerskab  til de certificerede forhandlere - herunder at  der  ligger  kimen  til  en  god og meget bedre fremtid  for  SummaSummarum som program -  for  kunder  som  for  forhandlere.  Jeg havde  nu  gerne set  at  vi  senest pr. overtagelsesdagen  den 1. sep.  havde  haft  en melding  i  indbakken  -  for det er vel ikke  noget  der er  kommet  over natten  mellem  den 1. og 2 sep.

Set  som stunt  i  info-styring  er  det  ikke  smart   -  at  der  ikke  har   været   bedre  info  om  det  her.  Jeg  opdager  det  helt  tilfældigt  dagen  før  den  2.sep  09   hvor  det  nærmest  er  en  statshemmelighed  når  man  ringer  på  det  gl. stoneware nr.  -  så  ved omstllingsdamen  på  Visma  ikke  hvortil  hun  skal  stille  een  hen.  Jeg måtte  sg.  ringe    3 gange  før  end  jeg  slap  ind  til   kontordamen,  der  havde  eftermiddagsvagten.

Men  Steen  hilser  da  af  som  ex-ejer   og  siger   at  der  vil  komme  nye  meldinger  ud  om  en  masse lyksaligheder  -  så  det  må  vi  jo  så  vente og se  på;  men  livet  ude  i samfundet  ruller  jo  hver  dag  med  nye  tiltag  så vi ser

 

otto b  petersen

 

Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

For at der ikke skal være noge tvivl om noget bland de cert. forh. så er her et fuldstændig kopi afbrevet fra Stone's Software ti Cert. foh.. Dog uden navne og telefonnr.

[Brev on]

Kære certificerede forhandlere!

Pr. 1. september har Visma-koncernen overtaget Stone's Software. Det nyoprettede firma hedder Visma Avendo A/S med binavnet Stone's Software A/S.

Denne overtagelse vil være rigtig god for SummaSummarum. I første omgang sker der ikke de store ændringer. Forretningen kører videre som hidtil med de samme priser, forhandlervilkår etc.

Men Visma går ind i projektet med stor entusiasme, energi og med nogen helt andre resurser. I løbet af den kommende tid vil både kunder og forhandlere komme til at mærke dette.

Lige nu er der en masse ting, som skal falde på plads, men ellers er det planen, at der vil blive holdt et arrangement specielt for de certificerede forhandlere, hvor Vismas planer mv. vil blive fremlagt. I vil selvfølgelig få besked, så snart der er planlagt mere.

Jeg vil fortsat være tilnyttet i nogle måneder og hjælpe til med overdragelse, uddannelse osv.

Mail til det nye firma bedes i første omgang sendt til salg@stoneware.dk.
Telefoniske henvendelser på 44 52 xx xx.

Adressen er:
Visma Avendo A/S eller Stone's Software A/S Hørkær 26 2730 Herlev

Ny kontaktperson på Visma Avendo A/S är Xxxxx Xxxx

Mange venlige hilsner

Steen Hjelmstrand
ex-ejer
Venlig hilsen
Xxxx Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx
---------------------------
Visma Avendo A/S
www.stoneware.dk
----------------------------

[Brev off]

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for information til Otto og Karsten. Det bliver spændende at følge udviklingen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)