Det vil jeg overveje...
|
700 kr budt
Det vil jeg overveje...
|
Er jeg den eneste der har haft held med at få gode numre ud af teleselskaberne helt gratis? Det kan stadig lade sig gøre :) Hilsen Morten |
Den her må da være havnet forkert. Den hjælper jo ikke lige frem trådstarter. |
Aarrghh… nu skal denne tråd ikke ende i ordkløveri, men der står da når man læser ”om amino”: Amino Debat
Nu formoder jeg også at trådstarter kun er i stand til at sælge nummeret én gang, så alle de amino-debattører der ikke når at købe nummeret, de kunne måske bruge min kommentar? Meningen var i hvert fald at gøre opmærksom på andre muligheder for at erhverve sig et godt nummer. Lidt i ånden: " Amino Debat Trådstarter – hvis du føler din tråd er blevet hijacket, eller hvis du føler jeg har skadet din forretning, så har du min uforbeholdne undskyldning. Jeg håber oprigtigt ikke at jeg har skadet din forretning. Fortsat rigtig god dag J
Hilsen Morten
|
Jeg giver dig helt ret, vi er her for at hjælpe hinanden - Det er bare det at jeg ser det sådan at i denne tråd er der et Amino medlem der ønsker at sælge et telefon nr . - hvis man så mener at der findes bedere alternativer til at købe det han sælger, jamen så starter man da bare en ny tråd hvor man angiver gode steder at anskaffe sig gode telefonnumre, ganske gratis. - På den måde for man jo hjulpet alle :)
Men lad det nu ligge hensigten var jo ganske fin. |
Nej da... ingen bad feelings herfra.
|
Ha ha... godt gået...
Du har vist min mail... så giv lyd fra dig, så tager vi den derfra. |
Det havde nok været en ide at skrive dette i første indlæg...;) Men det er da et nemt nummer, så mon ikke nogle vil mene det er de penge værd. |