Hej alle sammen Jeg er en pige på 21 år, der tildaglig læser til markedsføringsøkonom på roskilde erhvervsakademi, jeg skal fra midten af januar i tre måneders i ulønnet praktik. Jeg søger derfor nu en virksomhed der, kunne have interesse i, at have mig i praktik. udover jeg læser i Roskilde er jeg også bosat i byen, jeg er indstillet på at der kan være transport til virksomheden og søger derfor over hele Sjælland. Jeg er gennem det sidste år blevet undervist i: int. markedsføring og salg, LOK(ledelse, organisation & kommunikation), int. erhvervsret Jeg har derudover haft valgfag statistik, som jeg afsluttede i sommers og har nu valgfaget driftsøkonomi. Før jeg påbegyndte markedsføringsøkonomstudiet for lidt over et årsiden, har jeg en HHX fra Niels Brocks Handelsgymnasium på Julius Thomsens Plads på Frederiksberg. Jeg har derudover holdt fritidjobs gennem tiden, lige nu er jeg Floorleader i Build-a-bear på Ro's Torv i Roskilde. Jeg skulle gerne inden for praktik forløbet kunne udarbejde mit hovedprojekt der skal udarbejdes over en problemstilling i virksomheden. Der er ingen givne arbejdsopgaver så praktikforløb kan tilpasses en hver given virksomhed. Jeg glæder mig til at høre fra dig, og til at skulle anvende det jeg ahr lært i din virksomhed. Med venlig hilsen Henriette Skou |
Hej Henriette
Hvad er dit ønske job / branche / opgave m.m.?