Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads til markedsføringsøkonom

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er en pige på 21 år, der tildaglig læser til markedsføringsøkonom på roskilde erhvervsakademi, jeg skal fra midten af januar i tre måneders i ulønnet  praktik. Jeg søger derfor nu en virksomhed der, kunne have interesse i, at have mig i praktik. udover jeg læser i Roskilde er jeg også bosat i byen, jeg er indstillet på at der kan være transport til virksomheden og søger derfor over hele Sjælland.

Jeg er gennem det sidste år blevet undervist i:

int. markedsføring og salg,

LOK(ledelse, organisation & kommunikation),

int. erhvervsret 

Økonomi

Jeg har derudover haft valgfag statistik, som jeg afsluttede i sommers og har nu valgfaget driftsøkonomi.

Før jeg påbegyndte markedsføringsøkonomstudiet for lidt over et årsiden, har jeg en HHX fra Niels Brocks Handelsgymnasium på Julius Thomsens Plads på Frederiksberg. Jeg har derudover holdt fritidjobs gennem tiden, lige nu er jeg Floorleader i Build-a-bear på Ro's Torv i Roskilde.

Jeg skulle gerne inden for praktik forløbet kunne udarbejde mit hovedprojekt der skal udarbejdes over en problemstilling i virksomheden.

Der er ingen givne arbejdsopgaver så praktikforløb kan tilpasses en hver given virksomhed.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, og til at skulle anvende det jeg ahr lært i din virksomhed.

Med venlig hilsen

Henriette Skou

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Hej Henriette

Hvad er dit ønske job / branche / opgave m.m.?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:27

Hej Henriette,

Det lyder spændende selv har jeg en erhvervsøkonomisk uddanelse fra HHK - HD-Informatik og Økonomi - hvor man som du ved afslutter med en hovedopgave som jeg også som du valgte at gøre i en virksomhed.

Ved siden af min virksomhed  er jeg administrator/mentor for en mindre jerindustriel virksomhed der producere lette skovle til entrepernørmaskiner se mere her:  www.letskovl.dk  - Virksomheden er i den kritiske fase - produktudviklingen er ok - produktet ligeså der er etableret nu et antal maskinforhandlere der bistår med afsætningen - men virksomheden skal nu udvikle markedsføringsplan og salget.

Den kunne du jo hjælpe os med og det ville i fald du syntes det blive i samarbejde med mig som din mentor/vejleder.

Udarbejde markedsføringsplan for dette set up af:  samspil producent,  forhandlere indlands og evt. også udenlands.

Hvis du mener at dette er noget du kunne hjælpe os med så ring til mig på 4078 6158 og lad os se på mulighederne.Wink

Glæder mig til at tale med dig.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:07

Hej Hening.

Min store drøm er en dag at, eje min egen event virksomhed med alt hvad det indebærer. Planlægning af events, markedsføring og lave PR for selve eventet.

Men for at nå der til skal jeg starte et sted. Det sted kunne jeg godt tænkemig var med, at lave nogle fantastiske markedsføringskampagner og planer, så derefter bygge videre på det. Det er derfor også det jeg gerne vil bruge mit praktikophold  på.

Håber det gav dig en bedre ide om hvad jeg gerne vil. Har du flere spørsgmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Henriette Skou

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)