Jeg sidder og læser om Adwords, men hvor er det ellers godt at reklamere? Jeg tænkte facebook, myspace osv er de gode? |
Som du selv nævner så brug Adwords og Facebook. Men det handler jo også om hvad og hvem din målgruppe er.
Jeg sidder og læser om Adwords, men hvor er det ellers godt at reklamere? Jeg tænkte facebook, myspace osv er de gode? |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Som du selv nævner så brug Adwords og Facebook. Men det handler jo også om hvad og hvem din målgruppe er. |
Umiddelbart er der hvor vi oplever at få mest for pengene Adwords. Jeg synes ikke de reklamer, som er på facebook, altid emmer af seriøsitet, men må indrømme, at da vi på et tidspunkt fik foræret gratis reklame på facebook, prøvede vi, og klikraten var faktisk ret høj. Og så kan man jo beskrive helt ned i detajler, hvem som skal se reklamerne, f.eks. kvinder i alderen 30-35 år, som bor på Sjælland. Myspace kender jeg ikke noget til. Men formoder at det er en ungt publikum. Vh. Louise |
Adwords og søgeord optimering er det billigste mener jeg der mener jeg du får mest penge i de flest målgrupper |
Hej Jeg bruger selvfølgelig også google som de fleste andre, men idag havde jeg lyst til at tage en tur ud i "den virkelige verden". Jeg lavede en lille brochure målrettet mod butikker som giver "kundegaver" , og tænkte i første omgang på frisører i mit område. Her ligger 15 stk. , og er lige vendt tilbage med 3 ordrer + forespørgsel på at stille op til arrangement + positive tilkendegivelser, så det føles rigtig fedt. Klart det også tager noget tid, men tror stærkt på den personlige henvendelse samtidig med online markedsføring. Afhænger selvfølgelig også af produktet du sælger. Mvh Jesper |