Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spiritusonline.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Køb din spiritus på nettet!

www.spiritusonline.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:37
Lige nogle spm.:
Får I kortbetaling?

Får I andre varer som breezers og ice? Hvad med isterninger, sodavand, energidrik, chips og slik?

Bringer I ud til hele landet, eller bringer I kun ud til KBH?

Er/bliver det muligt at ringe til jer og få bragt ud om natten indenfor et kort tidsrum, som jeres konkurrent sprutnu.dk? Og vil I gøre det til Nordsjælland?

Kommer der kortbetaling?

Er der Amino rabat?  

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:59
Jamen tak for det...

Jeg ved ikke om I har lyst til kritik af jeres foretagende...

Men jeg synes godt nok de virker lidt besværligt at købe en flaske sprut, som man faktisk kan få billigere i supermarkedet. Man kan ikke engang betale med dankort, det er sgu et krav når man sælger sådan nogle varer på nettet. Jeg kunne aldrig finde på at ligge så meget arbejde i at få en flaske sprut hjem.

Hvis I skal have succes med jeres forretning, skal I have kortbetaling og nogle bedre tilbud.

Prøv eksempelvis med nogle festtilbud, hvor man får et givent antal flasker for 1000 kr. Man skal selvfølgelig spare kassen ;)

Ved ikke hvor seriøst i tager jeres forretning, men her fik I i hvert fald mit forslag til forbedringer ;)

Og forresten velkommen til Amino.

Mvh Tobias

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:41
Hej Hugo78

Jeg er enig med de to foregående. Der skal være mulighed for at betale med kort på din side, ellers tvivler jeg på at der er særlig mange der køber gennem din side. Ligeledes virker det sgu ikke særlig cool at det bliver bragt ud med posten, da de typisk bringer ud i arbejdstiden, hvilket betyder at man derfor typisk skal på posthuset for at hente sin sprut. På den måde bliver det temmelig inconvenient convenience du tilbyder, da man jo alligevel næsten dagligt kommer forbi et supermarked hvor de sælger sprutten billigere end du gør.  

Har du overvejet at ændre dit sortiment så man istedet kan få nogle sjældne mærker som ikke ellers bliver solgt i Danmark. ( disse vil typisk være temmelig dyre hvorfor du har mulighed for et højere dækningsbidrag pt. flaske)

Mvh Kim

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:53
Tak alle tre for jeres tilbagemeldinger. Jeg kan fortælle at der er planer om at etablere en dankort løsning så private, nemmere kan bestille via nettet. Vores hovedmålgruppe er virksomheder der køber større ind. Men har som sagt også planlagt at tilpasse til private forbrugere. Altså Dankort er på vej!

Til spørgsmålet om uddeling, leverer vi til alle danske adresser. Der bliver regnet/vurderet på om der skal være direkte uddeling/kørsel til Københavns området.

Vi er altid interesseret i at høre efterspørgsler på nye varer vi ikke har i sortimentet. Fx Breezers/Ice. De er skrevet ned.

Det er med vilje at vi har valgt at det er de gængse mærker i første omgang, da de er nemmest at sælge.

I forhold til listepriserne i supermarkeder, ligger vi et par kroner under, og fx sprutnu.dk ligger vi en del under pr. flaske. Der vil hele tiden komme forskellige gode tilbud på forsiden, så stay tuned!

Igen tak for feedbacken og velkomsten på Amino.

Med venlig hilsen
Mikkel / spiritusonline.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)