Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads i perioden 18. januar - 16. april 2010

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

I forbindelse med min udannelse som markedsføringsøkonom på Roskilde Erhvervsakademi, søger jeg en praktikplads med start i januar 2010. Jeg er netop påbegyndt 3. semester som har afslutning i december 2010. 4. semester vil primært bestå af et 3 måneder ulønnet praktikophold, i en selvvalgt virksomhed og efterfølgende en afsluttende hovedopgave.

Formålet med praktikopholdet vil være at sikre en integration mellem teori og praksis, at bidrage til min faglige/personlige udvikling og sidst men ikke mindst skal min hovedopgave gerne tage udgangspunkt i en problemstilling fra den aktuelle virksomhed. Hovedopgaven skal skrives efter praktikopholdet i perioden april-juni 2010.

På uddannelsen har jeg indtil videre stiftet bekendskab med følgende obligatoriske fag: International markedsføring og salg, Kommunikation, organisation og ledelse, Økonomi og Erhvervsret. Herudover har jeg på 2. semester haft statitisk som valgfag og på 3. semester skal jeg beskæftige mig med valgfaget Entrepreneurship.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er 24 år og bosiddende i Roskilde. Jeg blev matematisk student i 2004. Siden da har jeg blandt rejst rundt i Australien og Asien, ledet flere forskellige Netto butikker, været lærervikar de seneste 2 år, trænet 15-16-årige fodbolddrenge i Himmlev Boldklub, arrangeret udenlandsrejser, gennemført en lederuddannelse samt en DBU fodboldtræner uddannelse. Kort sagt kan jeg godt lide at beskæftige mig med mange forskellig ting, og betragter mig selv som en selvstændig, stabil og social person.

Min primære erhvervserfaring stammer fra Netto, hvor jeg var fuldtidsansat i perioden 2004 - 2007, senest som butikschef. I min tid i Netto gennemførte jeg en lang række interne kurser samt en lederuddannelse på CPH West.

Jeg glæder mig til at høre fra jer og håber det har vakt interesse. Jeg står selvfølgelig til rådighed for mere dybdegående information og er også i besiddelse af en praktikmanual.

Med venlig hilsen

Lasse Ellebæk Nielsen

Email: lasse35@msn.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)