De amerikanske udbyderes overselling strategier holder ikke vand.
Derudover kører tingene ret ringe på Goddady for eks. Joomla og vi ser godaddy brugere på vores support fora på redcomponent rigtigt ofte som ikke kan afvikle udvidelser fordi det kører så ringe.
amerikanske udbyder bruger jeg til min com domæner og peger dem på Mit webhotel du kan evt. lave en ekstra mappe til com domæner ,på dit webhotel og det koster kun 7 dollars per domæne hos godaddy.com hvorfor betale mere
Jeg bruger dansk udbyder til mit webhotel så er der dansk support .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
GoDaddys website generelt er et studie i manglende brugervenlighed. Når det er sagt, er deres domæneprodukter udmærkede - og i den billige ende. Deres hostingprodukter har mig bekendt ikke så godt et ry, men prøv evt. at undersøge det på Web Hosting Talk.
Vil du have god hosting (alm. webhotel), så prøv HostGator - dem har jeg rigtigt gode erfaringer med. Skal du bruge VPS, vil jeg anbefale Linode.
GoDaddys website generelt er et studie i manglende brugervenlighed. Når det er sagt, er deres domæneprodukter udmærkede - og i den billige ende. Deres hostingprodukter har mig bekendt ikke så godt et ry, men prøv evt. at undersøge det på Web Hosting Talk.
Vil du have god hosting (alm. webhotel), så prøv HostGator - dem har jeg rigtigt gode erfaringer med. Skal du bruge VPS, vil jeg anbefale Linode.
Tak. Så beslutter jeg sandsynligvis at bruge HostGator. Det er vel ikke en lille virksomhed med få kunder?
Et godt råd: Betal tre år forud, så får du den laveste månedlige pris. Hvis du opsiger, inden de tre år er gået, kan du godt få de resterende måneders betaling refunderet - så længe du bare beder dem om det ved opsigelsen.